Isnin, 20 Mei 2013

katalog baru 2013 - Federico Mahora Cosmetic ( FM )



STICKY POST!!
(utk tgk entry yg lain sila tgk kat bawah k )

aku rasa da lama aku x update pasal perfume federico mahora ( FM ) kan..sebelum ni aku ada update masa tahun 2012..la ni FM da banyak keluarkan perfume n cosmetik baru die.. mcm2 bau n design perfume FM jual... so kali ni aku share kan kat sini senarai perfume FM yg baru ok..pada sesape yg berminat nak beli jgn malu2 gtau kat aku..boleh amik by hand or poss pun boleh gak..harga seperti yg tertera ok...

pada sesiapa yg baru mengenali FM ni meh aku nk cerite sikit pasal FM ni yer..


Federico Mahora (FM) adalah rekaan berjenama terkini yang baharu yang sudah pun berada di 55 buah negara seluruh dunia ... FM Cosmetics Malaysia menawarkan pelbagai wangian berkepekatan tinggi daripada jenama Federico Mahora yang di datangkan terus dari Eropah ... Minyak Wangi FM diperolehi daripada esens yang betul-betul sama kualitinya seperti wangian paling laris yang dijenamakan oleh pereka popular dan orang terkenal .. KENAPA MURAH ??? FM tidak menggunakan model terkemuka atau orang terkenal dan tidak melancarkan kempen pemasaran dan pengiklanan !! Itulah sebabnya FM boleh menawarkan wangian terbaik dunia kepada pelanggannya pada harga yang berpatutan ..


kalau nk tau mcm mane bau perfume tu korang klik kat gambar tu nnt akan keluar detail nye ye..dan kalau ada yg nak beli boleh lah tinggalkan mesej kat blog ni atau pun emailkan sebarang pertanyaan kat email aku syayus_luv@yahoo.com.my . 

ohh lupe nak bagitau sekarang ni FM da keluarkan barangan make up dia gak tau..nnt ada masa aku akan updatekan barang make up..sekarang ni jom cuci2 mata tgk perfume k. 






















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers