Isnin, 13 Mei 2013

oh maxis kenapa ko telan kredit aku?????




waaa rasa bengang sesangat ni.. td dak opis aku tsuruh cek balance kredit tpon..aku try ar cek skali tgk kredit aku terus jadi RM0.00...ape kes ni???? die cakap arini ramai yg kredit die 0 kene telan dengan maxis.. giler ar..da la aku baru topup pastu baki ada dalam RM20 lbh lg tu..pastu semalam aku baru je amik pakej internet utk seminggu 250MB RM12.00 tup2. maxis bg mesej gtau aku da gune kan 100% dr 250MB tu..perghhh rasa nye aku xde la buka ape cume buka fb je...

ape kes ni Maxis..tau la arini 13 mei tp jgn ar di sebabkan tarikh 13 mei tu maxis nk telan kreditaku lak...kalau di gantikan balik tak pe la gak..aku tgk kat fb n forum maxis ramai yg komplen pasal ni..maxis...maxis....sila berikan penjelasan kepada kami......






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers