Rabu, 29 Mei 2013

*** MY BIG FAMILY*** perjumpaan family sebelah en.suami


alkisah semalam tanpa di rancang aku n en.suami buat lah perjumpaan keluarga belah dia..ala bukan perjumpaan ape pun jumpa makan2 je..da lama x berkumpul ramai2 x silap aku last berkumpul ramai2 aritu pun masa raya.tp tu pun ada yg xde gak.. 

lg pun en.suami ckp semalam die da niat nk belanja mkn so blk je keje semalam die gtau aku n kitorang x tau lak nk beli ape..last2 senang cerite beli kan kfc  je..en.suami telefon adik dia minta semua kakak n adik2 yg lain datang kat uma mak die..bawa semua anak2 diorang..wardah??? die bl dengar je aku ckp ramai nk dtg kat uma mak wan terus x senang duduk..yela ramai la kawan2 dia..

so lepas setle telefon terus g beli kfc..mmg x singgah uma dl la sbb kalau da singgah comfirm aku rasa mls nk keluar blk nnt.. masa beli kfc tu wardah sibuk tgk patung upin ipin n suruh en.suami beli kan.. sampai 1 kfc tu dengar die ckp papa nk upin ipin...pastu die cakap bayar dulu baru dpt upin ipin..hihihih....

setle je beli terus g uma mak mertua aku..ala xde la jauh pun kfc tu ngan uma mak mertua aku..sampai2 je aku tgk mak mertua aku da siap pakai baju canik n bertudung..mst die seronok bl dengar cucu2 semua nak datang berkumpul kan..ye la hati nenek mane x suke kan...lepas sorang2 sorang la datang kat uma tu..mmg riuh bangat ar jadi nye..mana x nye anak akak ipar aku je da 5 org, pastu anak adik ipar aku pun 5, abg ipar aku lak 4..aku je 1 org je...bl nak tambah x tau la..muehehehehehe...so total anak buah sebelah en.suami ada lah 15 org..haaaaa byk kan.. 

jom kite layan gambar je la k




wardah main ngan sepupu die
berebut2 nak pegang pensil mcm la pandai nk tulis
yg laki tu husband adik ipar aku n dak kecik tu anak die
sesi melantak....penuh ruang tamu ngan orang ramai
si kecik ni bl ajak duduk ngan mama xnk nak gak duduk ngan acik
tu dok berkumpul ramai2 dok tgk gambar la tu


Photo



setle je makan adik ipar aku panggil semua budak2 kecik utk bergambar..aku pun ape lg terus je la join tangkap gambar..mane leh terlepas beb...i kan camera woman..huwawawa...so korang tgk la sendiri anak2 buah yg aku ada..dalam gambar ni 2 org je yg x de kalau ada aku rasa mmg x muat skrin tepon aku tu..huwawawa..so korang pk2 la bape budget utk duit raya aku n en.suami kene sediakan tahun ni...muehehehehehe


yg abang asraf tu buat gwiyomi ke????







ok itu je..bl da berkumpul ramai2 ni comfirm la kite akan rasa gembira kan..aku tgk muke en.suami pun happy je bl tgk anak2 buah die ada..mak mertua aku pun aku rasa mst gembira gak..ye la bukan selalu dapat berkumpul ramai2 mcm ni kan...cuma akak ipar n suami die x dpt join sbb kerja..so anak2 dia yg wakilkan...dkt pukul 10 mlm baru la kitorang blk tu pun si wardah nangis2 xnk balik..die nangis sebut nama mak wan...agak nye sbb mak mertua aku siap bertudung masa nak hantar die balik tu die igt mak  wan die nk keluar tgl kan die..padahal mak wan duduk uma je..dari mula gerak sampai ke rumah die nangis x berhenti2...puas dok pujuk nye..last2 bagi die tgk upin ipin baru la diam sikit..


























                             
                                                                   May 28, 2013 | makan- makan keluarga besar by syayus on Keek.com
                             
                                                                              May 28, 2013 | budak2 main by syayus on Keek.com



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers