Rabu, 24 Julai 2013

cara mendidik anak




apa kata kite layan ceramah dari ustaz Don pasal cara mendidik anak..terharu n insaf bila aku dengar...




lepas ni banyak yg aku kene perbaiki cara aku berhadapan ngan wardah..kene byk lg beri perhatian pada die..mmg sekarang wardah nk kan perhatian lebih dari aku..mcm kes semalam.. die nk main masak2 aku duduk kat sofa pegang novel n telefon..lepas tu die datang kat aku minta telefon kat aku..aku bg lepas tu die letak kat tepi je telefon tu..pastu die amik novel aku buat benda yg sama... kemudian die tarik tangan aku bawa turun dari sofa duduk sama2 ngan die ...die ckp jom la main ngan wardah..terus aku terpikir wardah sekarang dah pandai... aku je yg x perasan yg die nk kan kawan utk bermain dan perhatian dari aku..huhuhuhu..

semoga aku dapat buat yg lebih baik utk wardah lepas ni...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers