Isnin, 22 Julai 2013

celoteh di petang ari




aku x tau knp bulan puasa tahun ni badan dok lemah2 n asyik tido je kje nye..pantang ada masa terluang mst aku amik kesempatan utk tdo...pagi2 dalam bas aku bantai tido..lepas tu bl da sampai opis aku sambung lagi...lpas tu bl lunch hour terus mate ni jd berat balik...arghhhh nape mcm ni??? rasa nye bl x puasa xde lak rasa mengantok yg teramat sangat...agaknye badan terlampau letih kot tu yg jadi cam tu... nak2 lak kat opis suasana die sunyi sepi lagi la senang nk melelapkan mata...

setakat ni berniaga kat bazar ok n alhamdulillah sale da makin meningkat..semalam kire melimpah ar rezeki sbb ape yg aku target tercapai gak.. haa kat bawah ni gambar tapak bazar kami..kalau senang2 singgah lah..boleh la merasa jus buah dari kami..hihihi

Photo: meh singgah kat bazar ramadhan pandan indah...jus buah utk anda......lalalalalalalala #share from Camera360#

sekarang ni aku dok pk nak jual jus buah ni sampai abis ramadhan ke atau nk tutup awal..rasa nye kalau tutup awal rasa rugi lak..tp kalau niaga sampai raya takut xde org lak..yela takut org balik kampung..huhuhu...so boleh bg ape2 pendapat x? lg 1 aku nk try buat jus baru lak..asyik mangga , tembikai n oren je..nk gak try yg lain..setakat ni yg menjadi dambaan org ramai...( ceeewah ) mangga dan tembikai.. cadang nk buat air belimbing n nangka tp takut silap buat x sedap lak rasa nye...

hmmm ok la itu je rasa nye..harap harini rezeki kami sekeluarga akn ada lebih.. aminnnnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers