Isnin, 1 Julai 2013

pesta Floria Putrajaya ---> kali kedua..


hihi aku rasa aritu baru update cite pasal g pesta floria kat putrajaya kan..tp kali ni aku nk update lg..tp kali ni aku x g ngan en.suami n wardah..kali ni g ngan geng opis... kebetulan masa ari jumaat aku buka email jabatan tk diorang gtau pada sesiapa yang nk g pesta bunga tu boleh bagi nama kat admint n ada kenderaan jabatan yang tunggu pukul 10 pagi nnt..waa aku pun ape lg..kebetulan bos xde so aku pun langkah panjang ar..dok opis pun xde mood nk wat kje lg..hihih.. ajak la atiqah g sekali..

dalam bas tu ada gak la budak2 opis yg lain join..masa kitorang sampai tu tgk da ramai da org yg berkunjung kat sana..mayb ari jumaat kot cuti rehat pun lama tu ramai yg datang..motip aku g sana cume nk bergambar je sbb rasa mcm x puas je bergambar masa pergi ngan en.suami aritu..maklumlah i kan kaki bergambar..kesian la ngan si adik aku sorang tu melayan aku dok posing2.. 

ok la jom layan gambar k


































konon nye igt nak balik sendiri je kat opis sbb driver bas tu cakap pukul 12 tghari driver tunggu..kitorang igt x sempat la nak kejar bas sbb kitorang siap g makan kat umai dl..last2 ms tgh jalan tgk bas masih ada lg sbb time tu da pukul 12.15 terus kitorang jalan cepat2 naik dalam bas..rupe2 nyer diorang semua tunggu geng2 kitorang..hihihi..tp yg ada time tu aku n tiqah aje yg lain semua balik sendiri..

sampai2 je opis x terus naik aku n tiqah singgah g opis sebelah sbb ada jualan..tbe2 lak mate ni terpandangkan jubah utk budak kecik n mak budak..so dalam otak ni dok pk boleh la pakai ms utk kenduri uma mak mertua aku nnt..baju jubah utk wardah pun ada comel je tgk..sampai2 opis terus sarung kat badan..ok la tp aku rasa besar sikit la kene gak anta kedai kasi kecikkan sikit.

konon nye nk pakai baju ni semalam masa kenduri uma mak mertua aku tp x jadi sbb aku x selesa..so aku pakaikan baju jubah kat wardah je..comel je tgk die pakai dalah badan die montok2..hihih.. gambar kat bawah ni semua idea si tiqah die buli aku suruh pakai sekali ngan selendang yg aku beli..pastu die g post kat fb..huwaaaaa sian ahkakkkk tau kene buli ngan adik...




bl pakai jubah mcm tu ada nampak mcm budak2 baik x ??? huwawawa



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers