Khamis, 25 Julai 2013

wardah dan lagu raya..ape kaitan nye????





hmm rasanye da lama aku x bercerite n tepek gambar wardah kan..rasa x best lak kalau x tgk gambar wardah..hihiihi..kalau ikutkan sekarang ni wardah dah umo 2 thn 5 bln..jap je kan da besar aku ni.. setiap bulan mst aku akan wish happy birthday kat die n suh die nyanyi lagu befday..hihihi

tp utk bln ni aku terlupe nk wish sbb terlampau bz sesangat sampaikan aku rasa masa bersama wardah sangat2 kurang.. yela pagi2 bangun dah hantar die kat mak mertua aku..pastu blk uma setle berniaga baru amik die..pas amik die terus g beli barang2 niaga kat NSK Kuchai Lama..so dalam kerete tu la masa aku bermain dengan die..dan dalam kerete tu la die terus tido sampai la ke esok pagi nye..huhuhu kadang2 rasa kesian sgt..

xpe la nnt da abis berpuasa harap akan ada lebih masa utk die... wardah sekarang ni pun nak kawan bermain..huhuhu..


Photo: Hishhhhh ank sape la ni
ni gambar masa ari selasa...wardah teman aku g bengkel kerete..

ok jom cite pasal raya lak...sekarang ni lagu raya dah banyak berkumandang dalam radio kan..kalau naik bas dengar lagu raya rasa mcm meriah sesangat2 kan.. tp sekarang ni 1 ape pun persiapan raya aku x buat lg..huhuhu kesian kan.. baju wardah ada lah gak aku beli sikit2..tp baju aku n en.suami mmg x beli ape2 pun...semua nye tgu abis niaga baru la kitorang g beli nnt..kata nye en.suami nak beli masa malam raya tp aku rasa mcm x sempat je klu beli mlm raya..kalau g mlm raya nampak gaya nye mmg aku x masak la utk hari raya nnt..hahahaha..

hmmm rindunye nak makan kuah lontong ngan nasi impit mak aku masak..puasa bulan ni mmg x pernah berbuka lg kat uma mak aku kat sentul..huhuhu..mst die sedih kan anak die yg sorang ni x balik berbuka..ni semua kes sibuk punye pasal la ni..mcm tahun lepas rajin gak aku n akak aku buat projek berbuka kat uma mak aku tu..mcm2 kitorang masak sebab nk melantak punye pasal..tahun ni x sempat la pulak..

dalah tahun ni turn belah asben aku lak..huwaaaaa tp xpela nasib la uma mak aku xde la jauh sgt..mlm raya tu n pagi raya tu gak aku pakse en.suami blk sentul dl.kemudian baru g blah die..waaa mcm tu pun boleh ke? hihihi xde la tgk la keadaan mcm mane..benda2 mcm ni kene bertolak ansur kalau x mau kene baling periuk belanga semata2 kes nk balik beraya je kan..

ok la takat ni je la aku membebel..ape kata kie layan lagu raya lak lepas ni..baru syok nak buat kerja kan.. lalalalalalalala





1 ulasan:

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers