Selasa, 16 Julai 2013

satu masa dahulu ----> student UPM


korang nak tengok x gambar aku bile bergelar student dulu2.. hihihi.. dl aku study kat UPM Serdang...alaa dekat aje ngan uma aku adalah dlm sejam je... tp aku x kisah pun sbb time tu ada driver yg akan jemput n anta aku blk..nak tau sape??? en.suami la..hahahaha die la peneman setia dok dengar segala cerite dari mulut aku time tu..alhamdulillah kitorang kekal sampai ke pelamin.. so ape lg jom tgk gambar2 aku n kawan2 upm dl....

dalam lab pun wajib bergambar



time ni pinjam baju akak senior yg nak konvo..hahaha 


time ni kat pahang singgah uma kawan sbb kitorang buat assigment

dalam bas pun sempat lg bergambar

yeah bergambar ngan norman hakim..time ni kat the mines tempat lepak yg popular utk budak upm

ni la geng2 aku time study dl









dalam bilik kuliah pun nak bergambar gak

bergambar dl sebelum g kuliah

dari tepi nor, nasyira, aku , hajar

aku n nor

nampaknye aku sorang je yg baju colour lain kan..hahahaha aku mmg suke buatlain dari yg lain

dl ms study kawan2 aku semua igt kitorang ni mcm kembar sbb kecik da sama n ke hulu ke hilir bersama je

bergambar ngan lecturer...

aku n syira.. sekarang ni syira pun kje JKM sama ngan aku gak tp die kat area selangor

ni mlm last sebelum kitorang habis study utk 1 sem.. sob..seb..sob..seb...

tgk tu mcm kanak2 rebina aje

nor, syira n aku... 
kalau nak di ikutkan mmg banyak lg gamabr2 ms aku study dl almaklumlah aku kan hantu gambar..tp rasa nye ckup takat ni je la..kang letak gambar banyak2 femes amous lak aku..huwawawa


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers