Isnin, 1 Julai 2013

Piala FA 2013 Kelantan vs Johor




walaupun aku rasa da lewat 2 ari cite pasal piala FA ni tp aku nk gak kongsi kan kat sini gak..mst rata2 da tau keputusan piala ni yg di menangi oleh Kelantan...tahniah la kat geng2 kelantan sbb da jadi juara.. tp yg aku nk cerite kan kat sini bukan pasal bola tp pasal aku n en.suami...

camni sebelum perlawanan bola tu en.suami gtau kat aku die pilih kelantan n dengan bangga n confident nye die gtau kelantan pasti menang..aku xde la amik port sangat..tp bl die ckp nak cabar aku kalau betul ape yg die ckp tu aku kene bg die hadiah.. aku pun sahut ar cabaran die n ckp aku amik pasukan johor...so kalau johor menang die kene la bg aku adiah gak.. nak tau ape yg die nk??? die minta kat aku wallet quicksilver..perghhhh..xpe2 aku lak minta kat die handbag carlorino atau yg seumpama ngan nye..hihihi...

so malam sabtu tu lepas aku da siap2 tolong ape yg patut kat uma mak die kitorang singgah la jap kat uma mak aku kat sentul..pastu die ckp nk g tgk bola kat sentul ngan kawan die.xpe la aku duduk kat uma je la malas nk join.. tp sebelum die keluar tu aku sempat la pesan pastikan masa die balik nnt da siap sedia handbag carlirino utk aku letakkan kat bahu aku ni... die pun ape lg nak gak menang siap ckp blk nnt siap2 terus g beli wallet kat shopping compleks ok.. hihihi

masa tgk bola tu aku rasa dlm 10 minit je aku tgk last2 aku tertido terus..bl aku terjaga je tgk game bola da abis da..pastu bl aku tgk kat pintu en.suami da siap sedia tersengih duduh depan pintu..aku dalah ngah pening2 kepala mamai pastu die siap ckp dah...dah...jangan nak buat2 tido..aku yg mamai2 terus sarung tudung n cari mak aku g salam sbb nak blk uma... dalam kerete die sengih2 kat aku gtau mama...johor menang... aku buat derk je la..pastu die ckp lagi jhor menang la mama...x tgk fb ke?? aku dok pk ni mst kes die nk kene kan aku la ni..terus aku buka fb tk keputusan piala FA tu KELANTAN yg menang..huwaaaaaa tension2..terus aku tutup handphone  ckp gud nite papa..da sampai uma kejutkan mama yer.. hahahaha

die x puas ati terus kacau aku ckp mama kite nak g mane ni? g pavillion ke alamanda nak beli wallet quicksilver..papa x sabar nak pakai wallet baru esok..huhuhu..sakit je ati aku dengar nye..sampai kan nak tido dia siap nyanyi2 kat tepi telinga aku nak gtau betapa gembire nye die sbb nak dapat wallet baru... nak x nak kene gak lah tunaikan janji.. tp yg aku bengang nye mule2 aritu die cume janji nak wallet je tp ni siap tambah nak pouch bag ....perghhh..igt bini hang ni kayoo ke??

tp xpe la aku anggap je ni sebagai hadiah utk befday die..aritu befday die aku x sempat nak belikan hadiah sbb kebizian yg terlampau..ceeewah...utk mu sayang ape pun ku rela...hahahaha ayat x hengat punye... ( dalam hati menangis abis duit aku )


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers