Isnin, 23 Mac 2015

ANIMAL MAGNETIC PUZZLE UTK WARDAH

 ok nak cerite ari jumaat lepas aku beli kan alat mainan + belajar baru utk wardah..biasa lah budak ni ari2 minta mainan kat mama die..naik kopak poket mama tau...kebetulan kat jualan opis aku ada org jual mainan so aku pun beli la satu utk wardah..tgk mcm menarik je... balik2 je terus kene serbu ngan budak kecik ni..x sabar nak main...


ok itu lah alat mainan nye.. bagi aku ok sgt mainan ni sbb die boleh ransang anak2 kite utk belajar dan dalam masa yg sama boleh belajar juga... kire mainan ni 3 dalam satu tau.. kite boleh melukis gune maker pen, menulis mcm tulis kat papan hitam dan puzzle....



muke putih melepak sebab pakai bedak tebal sgt

ok ini lah contoh cara nak main animal magnetic puzzle ni..dalam kotak tu akan di sediakan 1 buku manual tunjuk cara macam mane kite nk susun gambar tu jadi binatang.. aku tunjuk sekali je kat wardah gambar tu terus die igt..die paling suke sekali buat ladybird..mmg hafal..bila aku ckp jom buat tiger terus die cari mana kepala, badan dan kaki tiger... so dari situ kite dpt mengajar anak kite cara mengingati.... jom tgk hasil kerja wardah ye...














ok lepas main puzzle tu kite boleh gak ajak anak kite main cikgu2..hihihi biasalha anak aku ni suke sgt ajak aku main cikgu2 so secara x langsung bendalah ni dapat lah membatu aku jadi cikgu..so aku suruh lah die tulis ABC, melukis dan sebagai nye...mmg bagus la..


bab melukis mmg wardah suke..sume gambar die pergi lukis sampai aku pun x tau ape yg die lukis...die je yg paham hihi

lepas tu aku ajar die tulis ABC...sekarang ni die baru pandai tulis 3 huruf..kire ok la tu..... 





ha amacam bagus x mainan ni.. bagi aku bagus la..dari die dok ngadap tv tgk cartoon je kan.. kalau ngadap ni boleh gak la die belajar dan bermain sekali... harga ms aku beli bendalah ni aritu RM40 aku dok rengek2 kat akak tu minta kurang last sekali die bg lah RM30.... hihihi time kasih ye akak..anak saya suke main.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers