Khamis, 19 Mac 2015

pesanan anak utk mama dia



pagi td sebelum pergi kerja mcm biasa ar aku akan cium wardah dl... ni wajib buat ye sbb walaupun die tido die akan tau kite cium die ke x.. sbb pernah aku lupe nak cium die  blk kje tu die tanya aku knp mama x cium wardah pagi td..uitttt aku pun terkejut sbb selalu kalau aku g kerja mmg die tido x sedar...

selalu kalau aku cium die aku mst ckp wardah mama nk g kerja ye..nnt ddk uma elok2 xnk nangis2..xnk sepah2 kan uma tau..mama sayang wardah..wardah sayang mama x??? selalu die akan jawab dengan respon kepala angguk atau pun jwb sayang dengan mata tertutup..

macam pagi td aku mcm biasa lah sebelum keluar uma aku cium die...time tu mmg aku pasti die tido dan x sedar langsung...maklumlah bilik gelap tambah lak kipas baik punye ngadap die... bila aku ckp wardah mama nk g kerja ye..terus die ckp... mama....kalau ada ape2 telefon wardah ye..uit aku terkejut..aku tanya lg sekali ape die... die jawab kalau ada ape2 telefon wardah ye..waaaa surprise sgt... knp die ckp mcm tu??? aku dok pk +ve..mayb die risau ngan mama die kot..yela mama die kan tgh menunggu hari nak bersalin je ni...hihih wardah...wardah..x sangka betul awak boleh ckp mcm tu..

turun bawah bagitau kat en.suami die pun tersenyum je..agak nye wardah selalu dengar kot en.suami selalu ckp ayat tu sebelum die nak g kerja kat aku..ye la en.suami kan kerja petang sebelum nak g kerja tu die selalu pesan kat aku kalau ada ape2 coll die..so automatik pesanan tu masuk dalam otak wardah kot..hihihi



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers