Jumaat, 13 Mac 2015

jom makan Fuel Shack ioi mall putrajaya


aku x tau lah dah akhir2 nak bersalin ni baru lah aku start mengidam nak makan macam2 makanan... dl awal pregnan mmg xde langsung nk mengidam2 ni... kali ni dok ngidam makan burger..tp bkn burger biasa2..aku dok ngidam nk makan burger yg sedap ala2 berjus gitu...semalam puas lah dok mencari ngan en.suami tp x jumpa sudah nye ke MCDonald je la aku nk bg hilang kempunan..en.suami ckp kat mCD pn banyak burger..huhuhuh

tp entah mcm ne arini membuak2 gak nak mkn burger sedap...bl en.suami tanya mcm mane burger sedap tu aku ckp ntah lah yg tau bl tgk mcm terliur n rasa sedap je..haaaa korang faham x... kebetulan arini ari jumaat rehat lama sikit so kawan2 aku dok tanya nak pergi mana..aku ckp x kisah lah mane2 tp dlm ati dok terpikir nak makan burger...last2 kitorang pergi lah ioi mall tu  konon misi nak laksanakan hajat ibu mengandung makan burger la....

mula2 mcm nak makan fatburger sbb bc dalam blog kakpilla mcm best nye..tp bl da sampai ioi mall tu terpandang lak gambar burger kat kedai Fuel Shack..so ape lg terus lah masuk dalam and oder..haaa teruk sgt dah ibu mengandung ni kan..aku dah x heran kawan aku nk mkn ape jji aku dapat burer yg aku nak... aku dok oder lah set burger yg bg aku sgt sedap..hahah nama burger sorry aku x igt ye... harga utk set air + kentang + burger adalah rm18.00



haa ini lah burger yg aku oder..hihi dapat2 je tak tunggu lama terus ngap masuk dalam mulut...perghhh hilang mengidam aku sbb dapat rasa burger yg lembut dan menepati cita rasa aku....untung baby dalam perut ye dpat gak makan ape yg die nak ( hihi boleh ckp mcm tu x  )





kawan2 aku oder lain..ape nama pun aku x tau tp yg pasti nya mcm roti hotdog..dorang ckp ok gak tp jenuh gak nk perabis kan sbb mcm besar je....aku tgk pn mcm terliur je dorang punye tp masih lh terkawal ye... sbb hajat aku nk mkn burger je yg lain mmg aku x pandang pun...


so dah dapat burger ni x tau ape lg nak mkn... ish tgl seminggu lebih je lg sebelum nak terberanak ni..kene makan puas2..lepas ni kene pantang x dpt ar aku makan semua tu...mst terliur jeee.... 

so korang yg rasa nk try makan kat fuel shake ni moh ler datang kat ioi mall putrajaya..senang je nak cari kedai dia sbb berhadapan dengan kedai org jual pop corn dan chiken rice shop.. banyak pilihan burger dan pasta korang boleh try makan... ape tunggu lg...esok cuti so boleh ar datang serbu....

hmm rasa nye blk ni makan cucur udang la plak..... waaaaaa bernafsu betul aku kan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers