Khamis, 12 Mac 2015

service pam susu spectra

da dekat nak beranak ni baru tergerak ati nk g service pam susu aku tu..da 4 thn dok tgl kan dalam kotak la ni kene lah keluar kan semula.. teringin nak beli baru tp en.suami ckp pam spectra tu elok lg so x payah nak ngada2 beli baru ye..huhuhu ye laa......

so aku dok risik2 lah mana nk g service pam susu tu sekali diorang kata kene pergi kat subang jaya tempat service pam tu..nama nya Histopoint ..mmg khas utk pam2 spectra...

mula nye aku nk service biasa je sbb tgk sedutan dia dah x kuat..bila dah hantar org service tu ckp aku punye tube dalam tu tersumbat mayb masuk susu..so die tukar kan..so kene lah charge RM80.00 saja... ok la tu kan... xde lah mahal sgt...





so lepas ni bermula lah aku kembali ke zaman mengepam susu..hihihi abis ar bau susu je la badan aku nnt..xpe2..bau2 susu pun wardah tetap ckp mama die wangi..huwawawa.... x sabar nye nak tunggu baby keluar....alahaiiiii baby...dah 38 minggu dah ni...kakak x sabar nak main ngan baby ni... mama pun da x terlayan akak ajak main2 tu tau... cepat lah keluar ye sayang..g layan main ngan kakak nnt...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers