Khamis, 19 Mac 2015

menanti dengan penuh kesabaran 39 minggu



yeahh itu lah die perut ku yg kini dah masuk 39 minggu... dok pk bila lah masa nye baby nak keluar kan..kalau ikutkan due masa aku sca tarikh die 23 march ni iaitu minggu depan.. tp yg aku musykil nye semua kawan2 aku yg due lebih kurang dgn aku semua dah selamat bersalin... xpe sabar2 baby rindu nak duduk lama2 dalam perut mama ye...

firasat aku dok kata aku akn bersalin minggu ni..kire nye minggu depan dah dapat lah peluk cium baby..hihi insyallah.. wardah pun x sabar nak tunggu baby keluar...



semalam jumpa doktor dan doktor scan...alhamdulillah baby sihat semua nye..bila aku tanya kat doktor boleh tau ke anggaran berat baby..die kata kalau ikutkan anggaran berat baby lebih kurang 3.53kg..aku terkejut..betul ke..sbb tgk perut mcm kecik je..doktor ckp mmg nampak perut u keik tp baby dalam tu nampak padat..waaaaa cam x caya je..terus ckp kat en.suami die pun terkejut..sbb masa wardah dl berat cume 2.98 kg je..kawan aku ckp selalu anak pertama mmg kecik tp bila anak kedua dan seterus nya akan bertambah berat baby yg keluar tu... 

mcm kes kakak kawan aku, anak die yg baru lahir ni 4.01kg.. anak pertama dan kedua sebelum ni 3.++ lbh..die pun x sangka baby yg baru ni berat sampai 4.01 kg sbb kalau tgk perut die pn lebih kurang sama dengan aku je...x besar sangat..


ishhh nampak bulat betul aku time ni kan..hihi saja je upload gambar pregnant sbb aku  nk jd kan kenangan..huhuhu sebelum ni ada gak amik gambar pregnant tp mcm mane boleh terdelet... huwaaaa langsung hilang semua kenangan ms pregnant kali kedua ni...so belajar dari kesilapan aku upload lah awal2 gambar di sini...

so pembaca semua.....doakan aku dan kandungan selamat ye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers