Rabu, 25 Mac 2015

tanda bersalin --->keluar darah


Pagi ni g cekup mcm biasa kat klinik..tp sebelum g klinik tu ms mandi aku perasan ada mcm lendir + darah..dlm ati dok ckp da ms nye baby keluar kot..tp aku releks je dl...xmo g ospital awl2 nnt x memasal je jd ujikaji kene seluk mcm wardah dl..huhu

Ms g klinik mcm biasa ar kene amik air kencing aku da perasan air kencing da lain colour sbb campur drh kot... tp semua ok lg baby pn gerak ok...x rs sakit...nasib arini cekup cepat je abis...nirse bg temph seminggu lg klu x beranak lg kene induce ar die kata...

Balik dr klinik g bl brg2dapur dl..almaklumlah dah gaji kan kene ar penuhkan ape yg da lopong2 kat umah tu..blk uma g toilet aku tgk kat pad drh dah banyak...ok terus ckp kat en.suami standby je dr skang bl2 je baby boleh keluar...betul ckp suami baby tgu papa die cuti br die nk keluar...tp aku rs bkn arini baby keluar..mcm kes wardah dl pn keluar darah gak tp dekat 6 ari baru lah boleh bersalin...

baby kedue ni rs nye pn mcm tu gak...haihhhh x sabar rs nye nk tgk baby dlm perut ni..sebelum beranak kite mkn puas2 dl ye..nnt da beranak kne mkn makanan org berpantang je huwaaaaaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers