Rabu, 14 Mac 2012

RINDU DIE.......


Amanah yg dipertanggungjawabkan kepada ku..
mula2 aku nk hidangkan sarapan pagi u all dengan pic di atas....yeahh dpt tgkap x pic sape tu???? itu la die KESAYANGAN ambe.. it's NUR WARDAH BATRISYIA on 1st day beliau dilahirkan.. yeah ini lah penyambung zuriat aku ngan En. Suami ..... masih teringat lg detik2 melahirkan si kecik ni...n aku masih x percaya yg aku da ada anak skang..hahahaha..( tampar muke bg sedar sikit )

uit agak cekci ar die...
Skang ni wardah da masuk 1 tahun 21 ari..nampak nyer ank mama mbesar ngan jaya nyer.. mcm2 ragam si kecik ni yg buat aku nk gigit die ari2.( mmg aku gigit die pn ari2..wajib!! ) pagi td ms nk g kje mcm biasa aku anta wardah dl kat uma MIL dl..sblum kua dr kereta aku cium n peluk die puas2.. rasa x puas nk peluk die..sgt2 rindu ngan die..makin hari makin sayang n rindu aku kat die... adakah ini di namakan CINTA??? hahahaha...ok bawah ni aku letak pic d latest si kecik ni...

muke tkejut kne flash....( ngah tdo ms ni )


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers