Rabu, 14 Mac 2012

x dE kOje... Meh BaGI kOjE

hahaha bos aku xde so xde la kje aku.. uhuk!! uhuk!!! yeke xde kje pn. ecah oiii.. rs nyer byk lg kje nk kne setle kn..tp memandang kan sifat kemalasan tu da timbul makne nyer tutup mate wat2 x nampak je la kje tu yer...
sambil2 goyang kaki ngadap pc td "tergodek2" lah album gambar aku..skali tnampak lak menu2 yg pernah aku berikan pd wardah stat umo die 6 bln... so ape kate aku jamukan gambar2 tu utk tatapan korang sementara tunggu waktu lunch.... 
wardah 6 bln
gambar ni di ambil ms umo wardah 6bln ++..time ni die da stat aku bg mkn.. seingat aku la 1st makanan yg aku bg kat die adalah puree kentang.. uit ape tu puree?? mesti korg dok tye ape kah maksud disebalik perkataan itu kn...ahaks!!!!  
puree avocado

dap la mama...
Puree tu mcm mknan yg kite mkn gak cume nyer kite blend kasi betul2 hancur... tp mcm baby yg mule2 nk bg mkn kite cume bg 1 jnis mknan je dl..jgn dicampur2 kan....MOTIF??? motif nyer, spy perut baby ni xde la tkejut bl mule bg mknan..yela selama 6 bln dok bg mnum cecair jer mcm susu tbe2 kite bg die mknan..xke tkejut ank mama??? haa nk tgk cane upe puree tu mcm kat gbr atas tu ar.. dl wardah sgt suke mkn puree avocado..klu buat puree tu mmg byk sgt die mkn.. 
tengok tu siap wat muncung lg tu..
Puree ni kite boleh buat berasaskan buah n sayur..tp MAKE SURE kne bersesuaian ngan umo baby la..bkn ape tkut nnt alergik lak.. nnt jd mcm wardah dl huhuhu aku terbagi puree brokoli ms awal2 abis naik merah2 bdn die..mule2 aku igt kn pasal mkn ikan bilis tp bl aku cek kat blog2 kengkawan yg ada senarai mknan baby upe nyer brokoli ni baby 8-9 bln baru leh bg..ampeh pyer mama!!!! ( ketuk kepala ).. ok la jom layan gambar2 wardah sepanjang die da stat mkn... jommmm!!!!
nak sikit ke???
comot ar mama..tolong lap sikit le x.. 
asyik tgkap gambar wardah mam je mama ni..bl nk suap lg ni?? 
senang2 biar wardah mkn sendiri la..lambat ar mama ni.. 
ha tgk kan wardah leh mkn sendiri..mama x percaya.. 
dan ini ar akibat nyer dok tibai jer bg mkn..nampak x tompok2 kat badan die...

Ok ar nk mkn la..lapar lak bl tgk aksi wardah mkn ni.. ahaks!!! k nnt mama wardah update lg yer... adiozzzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers