Jumaat, 23 Mac 2012

uNtUngNYEr LaAa JadI wArDaHkan

patung wardah
untungkan bl jd baby ni..sume org beri perhatian kat die..nangis sikit jer terus org sekeliling die bgegas g kat die.. tang mainan lak xya ckp la..x minta pn da ada kat depan mate..padahal baby tu kecik lg x geti nk mnekan2..baju lak bkn main byk lg.. tambah giler lg bl ada sale lg la byk baju yg akan die dpt..mak pak die x de baju pn xpe jji baby ni mst ada.. tang mkn lak mst nk bg yg sedap2..i meant msk sedap2.. yg pak nyer sian la dok mkn menu simple jer.hahaha nasib laaaaa... itu la best nyer bl ada baby ni kan.. sepenuh perhatian kite beri kat die...

sama gak la ngan si wardah ni.. aku rasa die untung sgt sbb dpt mama mcm aku.. ahaks!!! (bangga diri jap ) sebab nyer aku ni dok rajin shoping kan barang utk die..asal kua jer mst ada jer brg dok beli kan utk die..padahal minggu lepas da beli da sesuatu utk die tp bl npak je benda mnarik terus gatal tgn ni g capai... ape nk buat da tu naluri seorang ibu... yang pak nyer xde lak naluri mcm ni kan..klu due2 ada naluri mcm ni cane la kan hihihi...
sebahagian dr mainan wardah
aku rasa dlm almari wardah tu da penuh ngan baju2 die...skang ni aku perasan baju ie yg kecik tu jer da penuh setengah almari bawah..tu mmg da xle nk usik la..kebanyakan baju tu baru pakai bp kali da terus x le pakai da..mana x ms dok berpantang 3 bln kat uma kje aku dok shoping on9 jer..sampai kan org yg dok ngepos brg tu da mls nk naik tangga g uma aku sbb nyer lif asyik rosak..sudah nyer die suh aku turun bwh..gilerr ape ngah bpantang nk suh aku naik turun tangga..da la aku bdue je ngan si kecik time tu..nk x nk kne gak la die bmengah2 anta brg kat uma aku..hahaha..sampai kn en.suami perasan knp makin lm makin byk brg baby ni sedangkan aku x kua uma pn..hahaha

tang barang mainan lak xya cite la mmg byk dk beli..tp yg bagus nyer si wardah ni puas la aku excited belikan die mainan tp die langsung x bnafsu nk main..aku la yg dok iye2 ajak die main.. die wat muke xde perasaan jer..udah nyer biar aku je yg main ngan pak nyer..hahaha siap leh gubah lgu lagi tu ngan laptop wardah yg ada lagu2 tu..( tu kje en.suami )
ms ni beli kereta sbb tgk wardah lbh suke kerete berbanding mainan lain
skang ni aku dok giler mbeli cd cartoon n lagu utk wardah..aku peratikan wardah ni klu tgk cartoon yg charless n numbers tu mmg x bgerak langsung..suke sgt die ngan cartoon tu..carton dr babytv aku download n pasang kat tv..so ari2 blk kje letak je die terus pasang cartoon tu..dok la die dendiam ngadap..lg 1 klu tang lagu dok gedik2 buntot nyer bjoget..hahahaha comel sgt tgk..tp korang jgn salah sangka lak tau.. kebanyakan brg yg aku beli utk wardah tu bkn nyer sume mahal..ada gka yg murah2 aku rembat gak..mne aku nampak bkenan n leh bg manfaat kat dak kecik tu mmg aku beli..
( ada suara dok ckp aku beli yg mhl2 jer ) da yg terbaru ni bru je td hihi..aku beli kan wardah 2 cd n 1 magnetic board yg leh conteng2 utk die mcm kat bawah ni...tujuan beli sbb arini paknyer nk g memancing so tgl la aku bdue je nnt kat uma..nk nyenangkan kje aku xnk bg die ngacau so aku beli la hahahaha.. ok ar adiozzz


 k ar meh layan gambar wardah yg dok ngadap sebahagian mainan die ...lalalalalala
lady bug tu pn die dok tarik2 sesungut nyer
ngah mkn time ni
ntah ape la kje die dok pomen2 patung tu
ms ni dok tgu nk mkn bg die main2 dl
sebenarnyer die takut ngan kucing ni tp time ni beranilak dok tarik2 telinga kucing tu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers