Selasa, 9 Oktober 2012

9 oktober 2012


hari ni stat keje kat tempat yg sepatut nyer..kalau  di ikutkan start kul 9 pg tp ada masalah sikit dgn driver yg sepatutnyer jemput aku kat hotel so terpakse la aku sampai lamabt kat tempat exam.. arini caon x ramai yg amik exam n kebetulan ada gak calon exam PMR yg ambil exam kat STB Kuching ni...
masa tgu peperiksaan di jalankan rasa mengantok ya amat..bayang kan la 3 jam masa nk tunggu diorang jawab exam..nk main handphone xle lak sbb bateri da kong..so kene la tahan mate n pusing2 tgk diorang jawab exam..
settle jaga exam aku minta driver anta aku kat kedai makan nk tapau...past g kat lobby hotel nk wat tempahan shuttle bas..jap lg kul 3 aku nk g jalan2 kat sungai sarawak..da puas survey kat map n internet tempat yg menarik nk g jap g..cadang nyer nk naik bot arini..hahah tp takut lak aku gayat...
ok la sementara ada masa ni nk tdo jap..pastu bangun dengan badan yg segar utk pergi jalan2..
k bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers