Selasa, 23 Oktober 2012

wardah lagi...



ok hari ni aku nk cerite pasal anak aku lg..hihi aku rasa setiap cerite dlm blog aku ni mst pasal wardah kan.. nk buat mcm ne itu jer yg aku suke nk kongsi kan.. sbb aku nk 1 ari nnt kalau wardah da besar n da boleh membace die tgk blog mama die, die akan tau mcm2 yg mama die cerite kan pasal die...itu la kenangan yg mama simpan utk wardah...

ok cerite nyer begini, ari jumaat lepas sampai je uma, en.suami kene g keje blk..die kene stay sbb kat hotel bz..so tinggal la aku ngan wardah.. masa en.suami nk g keje baik je wardah x nangis2 ..selalu die nk ikut en.suami g kerja.. so lepas tu aku bg la die mkn dl pastu buat kan susu die.. lepas da buat kan susu, aku terus la bg kat die..die amik n ckp aceh... ( terima kasih ).. pastu terus die tarik kolam mandi die n letak kat simen..aku pandang je la..igt kan ape yg die nk buat upe2 nyer die masuk dalam kolam tu n baring kat situ..alamak...sian lak mama tgk..die nk tunggu aku abis keje kat dapur tu die baring dalam tu..nk tgk aku buat kerja..alololo anak mama ni....

terus aku datang kat die n peluk cium die.. sian anak mama..aku basuh pinggan cepat2 terus angkat die bawa kat ruang tamu..masa kat ruang tamu die sempat masuk bilik n heret selimut die.... aku letakkan bantal terus die baring kat situ...da mengantok sgt la tu..kalau x mst selalu die akan main2 dl ngan aku atau usik mainan die jap.. 

bile tgk gambar die time ni terus meresap rasa rindu yg membara kat die..hihih power x ayat aku????? 












barang mainan yg x diusik pun

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers