Selasa, 16 Oktober 2012

tomyam dan telur dadar....





menu utk kali ini ada lah tomyam sayur ( ape2 yg ada dlm peti ais ) dan telur dadar.. kebetulan bahan da byk habis so ape ada kat peti ais tu aku belasah jer..mcm bese ar memula aku blend jer tomato sampai hancur sbb nk bg warna cantik kat tomyam tu.. lepas tu aku didih kan air masukkan segala bawang, serai n tomato td..biarkan lama sedikit pastu baru letak sayur mayur ..klu ada ayam ke udang ke boleh masuk gak..tunggu sampur sayur masak tutup api da boleh mkn..haa ni la tomyam malas utk wardah hihihi ... lepas tu aku goreng telur dadar sikit.. bentang kain batik letak pinggan.. 1 pinggan utk wardah main2 mkn n 1 lg pinggan utk aku suap kan dalam mulut die n mulut aku..ahaks!!!
tp mcm bese la bl bg die mkn sendiri abis berselerak di buat nyer.. nasib la bentang kain batik klu x jenuh nk kene ngemop lg uma tu.. huhuhuh







lepas da puas makan dan buat sepah   terus die minta susu..mak aih nk susu ke adik... x kenyang lg ke.. bl da bg susu terus die baring kat bantal tu sambil buka susu..haha sian ms tgh buka penutup botol susu tu, susu terpancut kat muke die.. tu laa awak dok gigit2 puting kan da bocor banyak puting tu.. hmm kene tukar botol baru la gamak nyer dik...lepas dpt susu abis terus lelap mate tu..  



opssss makanan td rasa nyer banyak masuk dlm mulut mama jer..hahahaha



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers