Rabu, 17 Oktober 2012

oh berus gigi.. time ni gak la ko buat hal...





pagi td elok jer alarm tepon aku bunyi terus aku bangun nk ke toilet mandi ( kunci alarm kul 5 tp kul 5.45 br bangun ) siap amik towel masuk dlm bilik air buka paip tgk2 jer xde setitik air pun yg keluar..ahhh sudah!!!! jgn buat pasal lak pagi2 xde air.. terus g ke dapur buka paip kot2 paip bilik air rosak ke.. pun sama gak.. g kat toilet belakang lak nk comfirm kan lg sekali.. sah!!!! mmg air xde pagi td.. terus melulu kat dlm bilik tgk en.suami yg sedang enak tido.. paaaaa.. air xde..huwaaaaaa.. camne nk g kerja ni..xkn x mandi kot... pastu aku patah blk ke toilet belakang tgk nasib ada sebaldi air yg di tadah siap2.. huh mmg nasib sesangat..klu x mmg aku da malas nk g kerja da..en.suami terus bangun die cakap tu ada 1 tong air yg papa da tadah aritu..aritu??? erkk bl last xde air yer... ok la dr xde kan..kire mandi koboi pun orait la..

terus melulu masuk toilet sbb jam da dkt kul 6..selalu kul 6 aku da siap semua cume tgu nk pakai tudung jer.. masuk2 bilik air jer terus gosok gigi..ngah leka gosok gigi tbe2 lak aku rasa lain jer kat tgn aku tu..tgk2 jer batang berus gigi aku patah..waaa time ni lak ko nk patah..kenapa mlm semalam xnk patah lak..hishhh...terus aku sambung jer berus gigi dengan batang berus gigi yg ketot tu..mmg nyusah kan betul la... kalau nk ikut kan ni da kali ke 2 berus gigi aku patah ms aku ngah gosok gigi.. 1 kali tu time aku ngah outstation kat johor.. perghh sama kes gak tgh gosok gigi terus patah.. mmg kene gelak dengan kawan sebilik aku... 

ni bkn berus gigi aku tau.. ni contoh jer..
x sempat nk tangkap gambar berus gigi aku td terus jer masuk dlm tong sampah

lepas mandi jer tgk en.suami rileks jer xde lak kelam kabut..die siap tukar kan lampin si kecik..ohhh baru teringat hari ni die cuti patut la die x bergegas mcm selalu..sebelum die masuk bilik air aku gtau, berus gigi aku patah.. die siap cakap kat aku, mama ni gosok gigi ke gosok punggung sampai leh patah berus gigi..waaaaa mcm tu lak die ckp kat aku..

huh terus tarik muke siap2 nk g kerja...ms nk g kerja aku tgk jiran2 aku sume muke sengal2 jer sbb x mandi lg..kire muke aku berseri la gak time tu sbb dapat mandi..hihiih.. diorang semua dok beratur amik air kat pili bomba.. rasa nyer kalau xde air kat pili bomba tu mmg menggagau la diorang nk cari air pagi2 bute tu kan.. hishhhh mcm2.. kat uma aku ni selalu sgt xde air..ntah knp pun x tau la.. nk kate pili rosak tgk ok jer... harap2 blk nnt ada la air..klu x mmg comfirm aku ajak en.suami g tido kat uma mak aku..hahaha...kuat x alasan aku.. ahaks!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers