Jumaat, 19 Oktober 2012

bila si kecik da pandai menyanyi


tbe2 rasa nk tergelak jer ms nk buat post pasal ni.. mana x nyer bila si dara tbe2 jer da pandai nyanyi lagu jiwang.. cite nyer mcm ni , selalu mmg aku ikut cerite adam n hawa tu n selalu gak la nyanyi lagu muara hati tu.. ntah mcm ne 1 aritu, tgh iklan cerite tu lepas tu siap ngan lagu boleh lak si anak dara aku ni bantai ikut sekali nyanyi.. elok lak tu die ikut nyanyi..kalau sebelum ni die nyanyi lagu twinkle2 ke pak mamat ada kebun ke x kisah la sgt..ini lagu yg boleh di kate kan jiwang.. terus aku n en.suami berpandangan n tergelak..waaa da pandai yer si kecik ni.. 1st tu aku mcm x yakin la betul ke die nyanyi lpastu bl ada iklan tu lagi aku diam n peratikan jer die..betul!!!! mmg die nyanyi lagu tu.. alahaiii...comel jer anak mama ni...



ni la lagu yg die nyanyi tu..tp xde la die nyanyi semua lgu tu..ada part2 die lak

kalau nk di ikutkan kat uma aku tu mmg ada 1 bilik khas yg en.suami buat utk berkaraoke..dl ms bercinta kitorang selalu dok sumbangkan suara tu yg en.suami buat kan uma lak bilik karaoke.. tp bilik tu mmg jarang la aku gune kan..bl ada buat makan2 jer baru gune sbb diorang nk berkaraoke.. 

si kecik ni mcm tau2 jer bilik tu utk menyanyi tau, bl aku buka je bilik tu terus je die amik microfon n nyanyi.. siap amik cd n bg kat aku suh pasang.. tp aku pasang lagu kanak2 jer utk die..pastu ape lg keluar la suara budak kecik nyanyi..hahaha mst bengang jiran aku dengar time tu...

ok jom layan gambar wardah bl die masuk dlm bilik karaoke tu yer...












da tgk kan?? ok sekarang g sambung wat kerja korang yg tertangguh tu..hahaha adiozzz


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers