Rabu, 10 Oktober 2012

makan busar!!!!!


yeah aku baru blk dari jalan sorang2..arini g cari adiah n makan kat top spot..haaa yg nk mkn sorang jer tp aku g oder lauk mcm nk mkn 2 3 org..hahaha.. aku oder udang galah msk butter, ketam masak masam manis , sayur midin masak belacan n sup gamat..total RM40.. sup gamat aku x pernah mkn tp pelayan kat situ kate try la sedap..haa memandang kan aku dtg kat tempat org , so aku kene lah cube mknan diorang kan.. soo jap lg aku makan baru la dapat tau sedap ke x..
td aku x borong byk pun..cume beli kan t-shirt utk si kecik, kain pelikat n batik utk mak, mak metua, ayah , en. suami.. pastu beli kan keychain utk kawan2.. adalah gak borong tabaloi sikit utk mkn2 kat umah n opis.. utk aku?? haah la baru teringat aku x beli ape2 utk aku..cume beli t-shirt yg sama design ngan wardah jer...haihhhh tu la dok pk kan org, diri sendiri x beli ape2 ... esok kalau sempat nk singgah beli kek lapis lg kat masjid bahagian kuching.. bos aku cakap kat situ banyak pilihan... rasa nyer semalam beli mcm x cukup jer..hihihi...
ok la da gelap gulite jer kat luar aku gk..padahal baru jer kul 6 lbh... so nk rehat2 kan diri n mkn..pastu nk kemas barang2..esok da nk blk ke kl...

top spot..terletak kat atas tempat parking kerete...

antara kedai mkn seafood yg ada kat atas

ikan.. tp aku x pilih ikan sbb makan sorg x abis

nyum..nyum.. ketam.. udang..lobster... puas mkn

air limau asam boi..perghhhh hilang terus rasa penat menapak jauh

hasil pesanan ku.. tapau jer sbb nk mkn kat hotel sambil ngadap tv..
( sebenar nyer nk mkn ngan gelojoh xde sape nk nampak )

jumlah yg perlu di bayar

udang masak butter..gambar x clear sbb pakai kamera handphone huhuhu

ketam masak masam manis
sayur midin masak belacan
sup gamat
itu la gamat campur cendawan..
actuaally ni 1st time aku mkn gamat..tp bl da makan rasa sedap lak sbb rasa die mcm kite makan cendawan
ini lah semua makanan yg aku bungkus

 kebanyakan lauk aku semua nyer di bungkus dlm plastik..sampai kan nasi pun di bungkus ngan plastik..bl aku minta polistren org keddai tu kate xde..da sudahhhh!!! camne aku nk mkn.. nk x nk g tpon cafe minta hantar kan plate 1 n sudu garphu..dekat sejam tgu drang anta kat bilik x anta2 gak..last aku tepon sekali lg baru la diorang hantar..alahaiii!!! so malam ni aku mkn nasi dalam pinggan n lauk dalam plastik.. licin abis sume aku mkn kecuali sayur midin aku da x mampu nk abis kan sbb perut da penuh..hahaha so mlm ni nk tidue boleh lah gosok2 perut sambil tersenyum.. hahahahaha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers