Isnin, 22 Oktober 2012

novel terbaru utk bulan ini



hihih sj je nk post kan novel yg baru aku baru beli ni ari jumaat aritu kat alamanda.. di sebabkan stok novel kat uma dah habis so terpakse la g jejakkan kaki kat MPH alamanda utk beli... igt kan nk amik 2 buku tp takut nnt en.suami jeling2 manja lak kat aku blk keje nnt..tu amik 1 jer..

best gak novel MAID ni.. aku bc dr hari jumaat mlm aritu smpai arini..da hampir habis da nk bace..ari jumaat aritu sampai kul 2 pagi aku dok bace novel tu sambil tgu en.suami blk keje.. die da blk keje pun aku still x abis bace lagi..last2 die ckp biar die masuk tdo je la dl sbb tgu aku abis bc novel x abis2 pun..hihihi..last2 aku pun tutup buku sbb takut tgl sorang2 kat ruang tamu

cite ni pasal sorang gadi bernama Norul yg payah nk dpt kerja..last2 die buat keputusan utk jadi maid utk seorang lelaki yg cerewt. di sebabkan lelaki tu cerewet sgt maka si norul ni gelarkan die sebagai Mr. F.. Mr.F ni selalu sgt marah2 n tengking kat norul tp di sebabkan norul xnk bergelar penganggur maka die pun bertahan la gak.. kebetulan Adik Mr. F, Haikal berkawan dengan norul n Iman, iaitu best fren norul..nak tau ape jadi kat norul, iman, haikal n mr.F????

hahahaha klu nk tau g la beli buku tu n bace.. ahaks!!! ok la nk buat kerja... bye..bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers