Khamis, 4 Oktober 2012

kembali semula


alhamdulillah masih lg dpt kembali menaip kat blog ku..huhu da berapa ari tinggalkan sebab kesihatan yg kurang memberangsangkan.. x tau mcm ne tbe2 leh lak demam.. terus dpt mc dr doc 2 hari.. semalam baru la dapat masuk kerja tu pun kepala masih tiong - tiong je ni.. tp nk buat mcm ne nk x nk kene gak masuk opis sbb byk kerja nk di setle kan memandang kan minggu depan seminggu aku x masuk opis..
waaa seminggu??? g mane seminggu tu Pn. Aishah??? x g mane pun.. g jaga exam jer. hihhi... kali ni bos aku letak nama aku g kat Sarawak.. waaaaa x pernah2 aku g..selalu g sabah kire dah terel la sangat konon nyer..hihi tp ni sarawak x pernah pergi.. tp nak tolak x sampai hati so kali ni aku g jerla..yela kalau x sampai bila aku x g kan.. igt kan nk ajak wardah n en. suami tp diorang x dapat pergi sbb en. suami x dpt cuti..huhuhu sangat sedih.. 
so aku g sorang la... hotel baru jer aku booking td.. aku tempah hotel 360 Urban Resort Hotel..first time tgk gambar kat internet terus tertarik.. dekat 3 hari gak la aku dok jenguk2 web hotel tu nk tau seronok ke x.. tp dari ape yg aku bace  kat blogers2 yg pernah g diorang kate hotel tu best.. so nk tau best ke x kene la tunggu bl aku sampai kat sana minggu depan..
tapi hati ni tibe2 jer rasa mcm x senang duduk bila pk kan si wardah nk kene tinggal.. ye la ati mak mane yg suke2 je nk tinggal kan anak kat org kan..walaupun kat org yg kite kenal..huhuhu kali ni nekad nk bawa bantal bucuk die..hihihi... en suami?? hihiih mst la rindu gak..tp xkn mak nk bawa kain pelekat laki mak lak.. malu lak mak... mak boleh jer 3g ngan laki mak.. tp ape2 pun anak terpakse la lebih2 kan...( hihi jgn mare yer en. suami )
ok la da merapu lak aku..x sedar diri tengah batuk terkokol2 ni..huhuh harap nk g sarawak nnt baik la..kalau tak jenuh lah sakit kat tempat org... ok nnt aku cerite lg yer

1 ulasan:

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers