Isnin, 8 Oktober 2012

sarawak.... aku datang...


yeah akhirnye sampai gak aku kat kuching sarawak ni..flight kul 2.00pm td n sampai ke kuching kul 3.45pm.. sampai2 je terus amik teksi pergi hotel yg aku da siap2 booking..360 hotel..tambang nak ke hotel RM36.... xpe boleh claim nnt..hahaha..sampai2 je hotel tgk boleh tahan gak la hotel nyer..kire berbaloi gak la aku booking..cume nyer kalau nk g jenjalan pihak hotel ada sediakan shutle bus...so.. utk berjalan2 aku rasa esok kot baru g..arini aku nk rileks2 je dlm bilik n jalan2 kat shoping compleks bawah ni...
bawa bokben tp xde line lak..nasib laa ada wireless kat hotel ni tu boleh on9 n update blog
masa nk g klia en.suami hantar..wardah n mak mertua aku pun ikut sekali...kebetulan outstation kali ni, mak mertua aku duduk kat uma aku jaga wardah..so xde la hati ni runsing sgt nk pikir kan wardah sebab die berada kat uma sendiri..kalau x runsing je kepala ni pk pasal die.. masa dah sampai KLA wardah dah x tentu arah sibuk nk ikut2 aku..die igt aku nk g jenjalan...xnk bg die nangis aku dukung n peluk cium die..pastu pas kat adik ipar aku...terus aku x pandang die sbb takut die nangis..tu pn die dah nangis2 gak nk ikut..pastu mcm bese ar salam n cium2 en.suami..hihihiih...en.suami mesej aku gtau puas die nk pujuk wardah tadi ms aku tgl kan die..menangis2 nak kua ikut aku..huhuhu sedih la plak...
hmmm nnt aku upload gambar sekitar hotel yg aku duduk ni yer..nk sambung golek2 jap la kat katil...ngantok je rasa ni.. k bye


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers