Selasa, 30 Oktober 2012

akhirnya... kau milik ku


seperti yg aku war2 kan sebelum ni, aku mmg dok mencari henpon baru.. so akhirnyer semalam dpt gak ku menggantikan henpon lama ku itu.. lama gak la dok pk2 henpon ape yg nak di beli last2 aku buat keputusan beli sony experia ion ni.. setakat ni aku berpuas hati dengan kamera die mane tak nyer 12 megapixel..mmg berbaloi la dengan aku yg giler kamera..

kalau ikut kan semalam aku nk amik samsung galaxy s3 tp tuan kedai cakap da banyak org return blk sebab ada kes panas n terbakar..sbb tgk henpon tu kan nipis.. pastu aku pilih galaxy note pulak.. die pun gtau n tunjuk contoh kat aku org return blk sbb ada kes dieorang punyer jatuh berkecai n kalau nk ganti skrin jer mau RM800 ... mak aiii mahal nyer.. ni kalau terlepas kat si kecik mmg meraung la aku
so pk punyer pk aku amik je la sony experia ion ni..kalau nk ikutkan sony ni mmg pilihan pertama aku..kedua baru galaxy note n samsung s3 no 3... 

x puas godek2 lg henpon ni sbb blk semalam pun da lambat..sampai kan mak mertua aku gtau wardah merengek2 nak blk umah ..die tunggu aku n en.suami balik..sampai2 jer terus wardah ngadu kat aku die nangis2 tgu aku blk..mcm bese la panjang lebar bunyi dari mulut die keluar bebelkan mama die blk lambat...hihhi...da pandai membebel la ank mama sorang ni... 







1 ulasan:

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers