Rabu, 18 Julai 2012

BeNgKeL dI caMeRoN HiGhlAnDs BhG1



cerita lama baru nak update kat sini..hihihi bese la kne kumpul mood n ayat utk tepek cerita kat sini..gambar da letak kat draf awal2 tp nk susun ayat tu mcm x tau jer...
sebelum ni aku berkesempatan join Bengkel Pemantapan Kursus Asas Asuhan Kanak - Kanak ( KAAK ) anjuran bahagian Perundangan dan Advokasi ( PA ).. utk pengetahuan korang kursus ni berkaitan dgn exam utk org2 yg nak buka taska so diorang adakan bengkel ini utk memantapkan lagi exam ini... peserta nyer adalah semua staf JKM di Malaysia ni..so da berjumpa ramai2 tu biasa la jadi riuh ar keadaan nyer..
hari pertama kitorang dah dibahagi2 kan kepada 3 group..so group aku sekali dgn bos aku utk mantapkan lg soalan2 exam..heheh ini adalah sulit..bekerja dengan org2 yg besar nasib la diorang sporting2..
kire kali ni bengkel x stress sume nyer santai2 jer...mcm ni la baru aku suke..hihihi..makanan kat situ pun kire ok gak..1st day je kami da di hidangkan dgn makanan steamboat..makan la ko sampai lebam..last2 aku dgn flora je yg bantai abiskan makanan 1 meja..bdk2 laki sume da blah...tp kjap je la kenyang pastu lapar balik...hari terakhir lak kitorang disajikan dengan barbeque..hihihi mkn la puas2..aku dok melantak kambing jer la..nasib la x panas bdn mlm tu...
hari terakhir sebelum balik ada aktiviti jungle tracking tp aku ngan flora main tipu x pegi..haha sejuk sgt la so x larat nak kuat kan kaki pergi..so lepak kat bilik jer la...selesai berjungle tracking baru la kitorang bersiap2 blk ke kl..tp sebelum blk mcm bese la diorang sume nk borong ape y patut kat pasar..mcm2 di borong nyer aku cume beli kan jagung n sayur sikit je utk bg kat mak n mak mertua aku..beli byk2 nnt x makan abis dok terbuang jer.. dan akhir nyer sampai gak la kat uma kul 10 mlm..huhu sgt2 penat..nasib la esok nyer ari sabtu terus cuti xde la pnat sgt nk bangun awal g kerja kan.. hmm k la nnt update lg la utk cite lain..btul2 xde idea ni ms nk taip.... 















ni semua gambar2 ms bengkel tu.. n gambar bdk2 opis aku...gambar je lebih kje nyer x buat,...huwawawaawwa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers