Jumaat, 13 Julai 2012

jAlaN - JalN KaT tAmAn AmPaNG HiLiR



ini la aktiviti kami sekeluarga sempena en.suami dpt cuti ari sabtu n ahad.. bkn selalu tau nk dpt cuti ari mgu ni.. kne tgu 5 bln baru dpt cuti cam gini.. ni idea aku la nk bawa wardah jln2 kat taman permainan...nak bg die main jongkang jongkit n buaian kat situ..so en.suami bawa la kitorang ke taman kat bawah ni



dl ms ngah couple2 ngan en.suami kitorang pernah dating kat sini tau..tp dl tempat ni bkn taman permainan tp tempat org dok mancing ikan...hmm sungguh tah ape2 tah dating kat tempat kolam ikan sambil mkn cendol...hihiih....tapi sekarang tempat ni da cantik tau..da jd tempat org berjoging, bermain n berdating gak...

masuk2 je kat taman ni terus si kecik xnk pegang tangan ..die nk lepas n jalan sendiri..waa bkn main lg ko yer..ko igt ko da besar kang salah jln termasuk kolam baru tau...eksyen betul die... terpakse la aku kne jln berkejar2 ngan dak kecik ni..takut die tersasar dari laluan penjalan kaki lak..tp yg bg aku bengkek dak kecik ni baru jalan sikit jer terus nak duduk... asal nampak jer simen ( aku x tau ape nama tempat tu ) terus nak duduk..so korang boleh la kire bape byk simen yg ada kat situ n bapa kali die duduk kat situ... x tahan die boleh ckp lg dok..dok..dok... haa mcm ni la aksi die 











haa camtu la aksi die..asal jpe je tempat tu mst die nk duduk...da puas duduk aku ajk die g main lak...main jongkang jongkit..tp x terjungkit pn aku tgk..nk mama naik ke bg adik terjungkit..hihihi..ramai gak bdk2 yg dtg main kat situ..pastu ada sorang budak kecik ni mayb 2 thn kot umo die main kat situ..pastu wardah pun nk berkawan dgn die..waa da pandai nk berkawan yer..tp bdk tu wat x tau je kat adik..sob..seb..sob..seb.. sian....






hmm ape la motif die wat mcm ni yer



lepas puas main2 aku ajak die duduk kat bangku lak..pastu ada sekor kucing landing kat area situ..tunjuk kat wardah ada cat..terus laju je die g kat cat tu...siap nak pegang lg..waa btul2 berani la ini budak...





sebelum blik aku sempat la amik gbr kami bertiga gune handphone..so boleh agak la sendiri camne kualiti gambar tu yer..hihihhii..ok adiozzz



sabotaj xmo nampak gambar wardah hihhi
tgk tu muke wardah nampak separuh jer..hihihi mama n papa je yg hover kan
ni gambar dlm kereta minta di tukar kan pampers..huii x malu arrr ddk betul2 ble x?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers