Khamis, 26 Julai 2012

Berita gembira utntuk kakitangan kerajaan




aku nk post gak kat blog pasal ni..aku tau mst ramai da maklum yg penjawat awam akan dapat bonus raya..leh tgk sini yer bonus raya .... aku pagi2 td sampai opis jer dak opis gtau dpt bonus raya bln 8 ni..aiyakkk asal aku x tau ni..patut la semalam aku x tgk berita la..so lambat la tau...alhamdulillah rezeki lebih raya ni...so kne la pandai2 urus kan bajet xle terover belanja lak..sbb lepas raya da nk kne outstation lg..kang xde sape nk nolong lak kua duit..hihihi..

ok pada semua penjawat awam korang semua boleh sambung kerja dengan senyuman yg meleret2 sampai ke telinga... k adiozzzzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers