Khamis, 19 Julai 2012

sekadar perkongsian utk ibu2 semua



 aku seboleh2 nyer x nak bagi anak aku makan jajan ni sebab tau x elok..aku sendiri pun kurang n jarang nak makan benda2 ni..and aku akan jadi marah bl dapat tau ada org berani nak bagi ank aku mkn jajan - jajan ni...
ada pernah anak buah aku ( actually die cume tanye je dl sebelum kasi ) dia nk bg wardah makan something yg x pernah aku bg wardah mkn dl, belum abis die tanyer aku da melenting.huhuhu sian ank buah aku tu x memasal kne marah dgn aku...
tp dr kes tu kalau ape2 yg die nk bg anak aku mkn die akan tanye aku dl n kalau wardah nak mkn die akan cakap x boleh nnt mama wardah marah..hihi ( garang gak aku ni yer )
bkn saja dgn anak aku jer aku x bagi ngan anak2 buah aku sekali pun aku akan marah kalau aku dapat tau diorang makan jajan - jajan ni... kalau mcm nampak diorang makan gule2 tu aku akan perli diorang cakap gigi buruk x hensem sbb makan gule.. hihihi 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers