Jumaat, 27 Julai 2012

permintaan abah!!!!




esok ayah aku ajak berbuke kat sentul..kata nyer nk masak kari kepala ikan utk anak2 die..dari ari isnin lg die da ajak suh buke tp aku adik beradik kate x sempat nk buke kat sentul sbb jem..takut x sempat..so minta die tunde n masak ari sabtu je nnt.. yg along aku ni lak tbe2 cakap nk masak ketam masak lemak..tp tbe2 tukar cakap suh abah aku lak masak..hahaha jgn x tau air tangan abah aku power tau..so aku pun nk gak la tunjukkan bakat terpendam dlm memasak..aku offer diri nk buat puding karamel..hihi nk buat sbb aku baru dpt resepi tu yg nk try buat

tbe2 lak along aku ckp ko buat la sushi sekali.sbb die buat x menjadi la..haaa tgk tu nk gak air tgn aku...so nk x nk kne la buat..boleh la bg wardah mkn sekai nnt...makne nyer pagi2 sok lepas je bersahur aku kne la terus gerak g sentul ikut en.suami..kesian la plak die nk kne ulang alik nnt tambah2 lak bulan puasa mst penat...k nnt aku tangkap gambar n teek kat sini k

****waa mst riuh uma mak aku sok dgn budak2 kecik..bertambah tension la aku nk wat kje nnt ****

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers