Khamis, 19 Julai 2012

hUjaN raHMaT di PaGi HAri


selamat pagi semula..sebelum memulakan kerja nk update blog jap..nnt leh ar bg tumpuan terus pada kerja..cewaaahhhh leh percaya ke tu.. arini sampai2 jer opis tgk kat tingkap da gelap n ujan..waa putrajaya pagi2 ni da di sirami air.. sejuk je rasa pagi2 macam ni..oh ye..lg sehari lg kite akan  bertemu dgn bulan ramadhan...so korang mkn la puas2 ape yg korang nk mkn nnt bln puasa da terliur jer ...(erk mcm kne ngan aku jer )
hmm tiap kali dtg nyer bln ramadhan aku mst rindu kan zaman sekolah dl..zaman aku amik SPM..ms tu best berpuasa dgn kawan2 n amik SPM pn ms bln puasa..so otak pn rasa ringan jer...
aku harap bln puasa kali ni bkn bulan puasa yg terakhir bg aku n korang semua..aku nk buat yg terbaik utk bln puasa ni..nk kumpul pahala byk2...insyaallah... thn lepas aku berpuasa ms aku tgh pregnen..thn ni puasa da ada baby..waaa kejap je kan rs nyer masa tu berlalu... tanpa di sangka2 ramadhan menjelma kembali...so pada sesape yg lum tempah kuih raya tu baik korang g cube rasa dl..nnt bln puasa x dpt lak nk cube rasa.. eh..eh..eh.. apesal tbe2 masuk pasal kuih raya lak ni....
ok la aku nak mula kan kerja..ohh yer sebelum terlupe sekarang ni aku tgh belajar berkenaan perkembangan kanak2..rupe nyer byk yg aku x tahu pasal kanak2 ni kan.. tp alhamdulillah setakat ni ape yg aku lakukan utk wardah sedikit sebanyak upe nyer ada kebaikan..nnt aku share kan kat korang semua k..
ni gambar warda ms umo 2 bln..waa sgt rindu kat die time ni..nk gomol2 die..
sekarang ni pn aku masih gomol n cium2 die...
comel kan anak aku NUR WARDAH BATRISYIA


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers