Rabu, 4 Julai 2012

pAsTa LaGI..X jEmU Ke???


ok ni adalah menu yg paling senang aku buat time2 dak kecik mengganas nak mkn..da xtau nk wat ape so aku buatkan die pasta jer..itu je la yg sie dok mkn dengan byk..kebetulan sos tomato abis stok so aku buat skali byk..senang lain kali klu tjadi kes mcm ni leh ar main letak jer bawang + ayam+ sos tomato..da siap... 

dak kecik kat uma skang ni da kuat makan la.. aku tgk perut die pun makin membulat jer..aku perasan selera die makin bertambah2 sejak aku tukar susu FM die dari fernleaf ke dumex dugro Vege tu... pastu ari2 aku mmg bg die mkn spirulina ( mcm mkn kacang je aku tgk die mkn..siap gigit2 depan aku lg tu )

tp alhamdulillah gak la kire die da ada selere xde la aku dok risau nk bg die mkn..klu x jenuh nk pujuk die mkn tau..kne bg makanan yg betul2 die mkn baru la licin..tp 1 tabiat die ni time mkn nk kne keliling uma n jalan2..pastu baru la dok suap die..kalau tak jgn arap la nk mkn.. so makne nyer berejam2 la nk kne tgu die abis makan

ok la xmo taip panjang2 sbb da ngantok sgt..tgu ms lunch nk tdo je ni...k bye


sos tomato utk si kecik..masak sampai die pekat baru lah leh letak ape2 bahan yg kite nak.,.
ok ini la hasil nyer... aku pun join skali makan tau sbb malas nk masak menu lain



2 ulasan:

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers