Khamis, 21 Jun 2012

AnAk mAmA DaH pAnDAi nAK smBAhYAnG


aku agak onfius ms aku tgkap gambar ni..confius sbb pk aku sebenarnyer lairkan baby boy ke baby gurl ni..hahaha tgk je la si kecik wardah ni..org nk sembahyang pn die nk sembahyang gak.. tp kalau pompuan kne la pakai telekung tp die g sebat songkok papa die n pakai kat kepala...aku sgt terkejut tgk perlakuan die..sebab sebelum ni kalau die tgk kitorang se,banhyang die main2 kat tepi tu jer..tp kali ni bl aku or en. suami abis sembahyang die cepat2 amik songkok n letak kat kepala die..pastu terus die g wat mcm org sujud.. asal songkok jatuh je terus die letak blik kat kepala..mcm tu la die buat bk kali... tgk gaya die buat tu..mcm lelaki lak..hahaha so lepas ni aku kne beli kan die telekung la..takut die kekeliruan identiti lak hahahah jahat mulut aku...

tapi sejuk ati mama tgk bl wardah da rajin nk ikut org sembahyang..yela rasa nyer bdk kecik kan suke tgk and tiru perlakuan org besar..harap anak mama ni dapat jadi anak yg solehah yer... nnt mama g cari telekung kecik utk wardah...n mama tgh mcari2 skang ni tudung utk baby..nk pakai kan utk wardah..mst lg comel anak mama pakai tudung kan... ok jom tgk aksi wardah yer....
























Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers