Ahad, 3 Jun 2012

hArI aHaD aDaLaH hArIUtk DuDuK uMA....



selamat pagi..opsss masih pagi lg ke ms ni...baru dpt update arini... ms ngah update ni puteri kesayangan ambe tgh buat tarian sambil tgk video die sendiri dkt telepon..hiihih itu je la kje die sejak akhir2 ni..pantang dgr lagu mst nk joget..comel jer..bagus dik, joget la lg yer..senang mama nk ngadap pc lama2... en.suami kje arini so agak la senang sikit sbb dapat msk lmbat... pagi td da bg dak kecik yg berat2 sikit so die pn kenyang lg.. bg susu pn da 2 botol abis..so bgtanggapan aku die kenyang la kan.. ( pemalas pyer emak!!! ) alaaaa jap g nk masuk dapor la ni masak utk die..awl lg ni..baru kul 11...da la pagi2 lagi dak kecik ni bangun wat poco2 depan tv... kul 7 pg kau... mama pn ngantok lg tau.. nak x nak kne ar kemas2 kan katil terus mandi kan die n buat kan brekpes.. brekpes die arini pasta mkn dgn sambal udang.. haaa kauorang pernah mkn x?? mst x kan... nnt aku tepek gambar menu tu utk next entry k..

kali ni nk tulis entry yg santai2 jer.. hmm memandang kan esok befday en.suami so aku ni dok tercongak2 lg ape la adiah yg aku nk bg kat die yerk... kek pn aku x beli.huuhuh...igt kan nk wat suprise arini kua g kedai smentara die g kje..so aku beli kek pastu sorok dlm peti ais..kul 12 br wat surprise..tp masalah nyer sape nk bawa aku ke kedai tu????huwaaaaa nk lak ada si kecik ni mmg payah la aku nk kua... huhuhu plzz bg idea....
k la nk masuk dapor la..alamak!!!!! dak kecik ni da buat bilik aku mcm fun fair la... abis sume barang die g sepah kan...mmg nak bg aku kejar die 1 uma la ni... k adiozzzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers