Selasa, 12 Jun 2012

mAsA uTk mErEpEk mErAbAn





da dekat petang baru dpt update blog..tu pn stop jap dr buat kje..huh sejak 2 menjak ni terasa sgt bizi kat opis..skang ni ngah sibuk nak prepare exam utk calon2 exam..tu yg terasa mcm x ckp je masa..masuk kje pagi sedar2 je da tengah hari..lpas lunch sambung wat kje blk sedar2 da kul 5..ms utk balik..waa itu ar rutin harian ku skang...

ni pn dpt curi ms jap nk hupdate sbb bos aku g meeting..hahaha so ape lg pjg je tgn aku ni menaip..ketepi kan segala surat2 yg nk di pos ke negeri..hihihi..
arini kepala aku sakit bdenyut2 ..da 2 ari mcm ni x tau ar nape..so lunch arini aku lepas kan mcm tu jer..aku lelapkan mate aku jap dgn harapan dpt la kurg kan sikit sakit kepala ni.. tp x le gak kurang..pastu terasa nk isi perut g capai maggie tp langsung x luak..tu terbiar je kat tepi meja aku..nk mkn pn xde selere..pastu td aku ada pesan aiskrim MCD kart dak opis aku tu je la wat alas perut...tp tang aiskrim tu laju lak aku mkn hahahaha..

tgh2 wat kje td dpt lak mesej dr en.suami.. mesej nyer berbunyi begini...." mama.. arini pa masak lg tau " .... hihihi tersenyum lebar lak aku baca mesej die..rajin lak die memasak..semalam pn die g offer diri nk msk..arini pn die nk msk gak ( aku x pakse hokey!!! ) agaknyer die berkobar2 kot tgk masterchef kat astro tu yg die rajin nk memasak..tp die masak boleh tahan gak tau..kalah aku..smlm die masak sambal ayam sampai ke tulang2 ayam tu aku gigit sbb x abis..pastu siap tyer lg xde ke masak lebih??? hahah buwuk benau perangai isteri die....

dl aku rasa teringin je nk rasa die masak tp skang ni rajin lak die memasak..sampai kan aku rasa segan lak bl die nk ke dapor msk.. tp aku tau sbb ape die nk msk..ni mst kes die xnk jaga dak kecik kat uma tu..ye ar dak kecik tu pn lg 1 x geti dok diam..dgn aku je la baru die nk dok diam..tu la agk nyer die nk ofer diri nk memasak kot ( tu firasat aku la ) hihihi tp ok gak die masak aku jg dak kecik sambil2 tu lipat baju....

hmm asal lak opis aku ni kedekut sgt nk pasang aircond ni..da naik bahang lak aku rasa... ok la nk sambung wat kje la..kang x siap kje aku.,..nnt hupdate gambar dak kecik tu yer.. skang ni nak tepek muke en. suami buah jantung ku.. hahahaha


haaa perkenal kan... ini la en.suami sy

tu die posing x mo kalah punyer

ni pun puas suh posing lain dr yg lain tp ini gak gaye yg di beri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers