Rabu, 13 Jun 2012

MeNU PasTa LagI UntUK WarDaH



ni menu ari minggu..biasa story da lapok baru nk cite..huhhu skang ni rasa mmg xde ms jer nk update..kalau ade pun rs nyer x cukup nk mnaip..hihihi.. ni menu pagi dak kecik..sepatutnyer susu tu utk mama die tp die sibuk2 lak nak minum gak..siap g dapor tarik2 aku tunjuk nak susu tu..yg x puas ati nyer die leh siap sebut nenen..nenen... konon nyer tu susu die laa..byk cantik... susu die siap sedia ada kat tgn tp nak gak mama punyer..aku bg die mnum nak lg..aiii lawan tokey lak..last2 1 cawan kongsi 2 org.. tp nampak nyer die yg melebih2 lak minum.. xpe la mak - mak kne la beralah ngan anak kan....hihihi

so mcm bese menu kegemaran die..mkn la selagi die x jemu..kang klu jemu jnuh lak aku nk masak menu lain kan ( dasar pemalas punyer mak ) pasta dengan sambal udang..hihhi x pernah di buat org...asyik mkn sos bolognese jer so aritu aku buat kan die sambal udang versi budak kecik..x gune cili pun hanya gune tomato saja....resepi???? ala bese2 jer

udang ( potong kecik2 )
tomato ( blend )
bawang merah + putih
oregano

tumis bawang merah + putih... kendian masukkan la tomato yg da di blend tu..msaka sampai la kuah tomato tu pekat sikit..klu pekat sangat tambah la air..kendian boleh la campur kan udang..msk sampai udang btul2 masa..pastu tabur kan la oregano..haaa da siap..

banyak gak la die mkn..sampai x sempat aku nk bawa kat depan die da nagis2 nk mkn kat dapor..lapoo sgt ke???? mcm bee jom tgk wayang gambar free dr ank aku..lalalalalala



















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers