Jumaat, 29 Jun 2012

PaGI jUMaAt yanNG sEJuK


Salam jumaat semua..jap je da ari jumaat arini..rs mcm br je aku lalui ari isnin semalam.. hari ni last day aku berkursus petang abis program boleh la balik jumpe org2 tersayang..tp sebelum blk cadang nk singgah dl beli ape2 yg patut utk di bawa balik..ada sape2 n wat pesanan x????


pagi td sepatut nyer ada aktiviti jungle tracking tp aku ngan flora ngelat x peg.. patut nyer kul 7 da bkumpul kat lobi tp aku x turun pun.. bangun awal gak tp lepak bilik je dl n turun mkn sarapan..igt kn aku ngan flora je x turun upe nyer ada gak lg org yg x turun pegi..hihih..sejuk la pagi2 ni nak berjungle tracking kat cameron ni..so kite berjungle tracking ats katil je yer...

masuk bilik kemas2 ape yg patut dl yer..nnt sebelum blk ada perbincangan dl...mcm byk la plak barang nk usung bw blk kl ni..mentang2 ar bawa kete sendiri so ape yg x patut pn aku sumbat dlm bonet kete tu..huhhuhu


k la nnt aku update lg yer..tp sebelm tu meh cuci mate tgk gambar













Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers