SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Isnin, 18 Jun 2012

hOmEmAdE aISKrIm UntUk wArdAH



idea nak wat aiskrim ni dtg bl x tau nak buat ape dengan buah naga yg aku beli tu..kebetulan aku ada beli bekas wat aiskrim ms g kat daiso dl so ape kate aku gune ka bekas tu jer... senang je nk wat aiskrim ni.. aku masukkan yogurt + buah naga + fresh milk sikit.. pastu blender kasi hancur.. tp aku silap sikit sepatut nyer x ya letak fresh milk pn ok sbb nampak cair la plak.. tp xpe lain kali wat lagi.. tp hasil nyer ok gak.. si kecik pn telan jer... 1st time bg die mkn ais krim.. benda baru so die telan aje la.. tp x byk la aku bg sbb takut die batuk lak... 

ini la upe ais krim tu..warne merah semerah buah naga...


ini la bekas ais krim yg aku beli kat daiso.. 1 bekas ni arga RM5 sj
fokus lg dekat bg korang tgk
da sip blend sume bahan td so tuang kn dlm bekas ais krim..pastu tutu dgn penutup die n letak dlm peti ais... 


Tiada ulasan :

Catat Ulasan