Rabu, 27 Jun 2012

BeKeRjA dI CaMeRoN hIghLaNds





hai semua...rasa mcm da lama la x update blog... padahal aku sorong skali laptop ke cameron ni..tp camne tah bokben aku xde line lak..pakai wifi kat hotel ni pn x ok gak..ni nasib kwn aku flora ada bawa bokben die so aku gune wifi melalui bokben die..

actually tujuan aku kat  cameron kali ni bkn utk bercuti..tp utk bekerja...kalau nak tau aku baru je jejak kn kaki kat cameron bln 4 aritu ngan family aku..haa time tu mmg utk bercuti..cume kali ni aku g skali ngan dak2 opis aku..kitorang ada buat bengkel pemantapan kursus asas asuhan kanak - kanak.. mst korg dok tertanya2 bengkel ape tu..haaa bengkel tu ada lah bengkel yg berkaitan dengan taska n pusat jagaan..alaa taska yg korg dok anta anak2 korg tu kan..haaa sebelum buka taska tu dorang kne daftar dl dgn JKM..so proses2 sebelum buka taska n pusat jagaan tu salah satu nyer kene la amik exam. so dlm bengkel kali ni kitorang kene setle kan kerja2 yg berkaitan dgn calon2 exam tu..

ok x mo sentuh pasal bengkel tu la.. aku cume nk story sepanjang 4 ari aku dok kat cameron nnt..setakat ni da 2 ari dok kat cameron boleh tahan la sejuk nyer..mana x nyer ari2 dok ujan jer..sampaikan menggigil aku bl nk kua dari hotel tu...haa nak gtau aku stay kat Hotel Titiwangsa Cameron Highlands..ok la hotel tu dekat gak dgn pasar2 yg jual sayur2 tu..

bilik pn ok xde aircond tp masih terasa sejuk..air pn sejuk ya amat..mmg ada air panas tp aku da buka paling maximum tp masih terasa mcm suam2 kuku jer..waaa cane la org2 kat cameron ni lalui kan air sejuk2 ni...
makanan kat hotel pn not bad la..semalam kitorang dah dijamukan dengan steam boat..haa amik la ko mkn sampai puas2..mula2 aku mkn ngan dak2 opis last2 tgl aku dgn flora je perabis kan makanan tu..hahaha kuat makan betul..tp da lama2 tu terasa lapa lagi..

malam nyer lak dok lepak bilik jer jgn arap la nk kua sbb aku rasa sejuk sgt..lg pn klu nk kua pn xde tempat nk g pn sbb kebanyakkan kedai da tutup..yg ada pun KFC je la..tu pn bkn nyer buka 24 jam x silap aku...
hmmm rindu lak dekat wardah..tiap2 ari telefon n dengar suara die... pandai lak die amik tepon dari en.suami n panggil mama..mama....waaa lg la bertambah rindu aku kat die.. jumaat ni baru abis bengkel tu pun petang..balik2 tu x sure sama ada en.suami nk gerak g gemas anta mak mertua aku balik kampung ke x...hmmm sian mak mertua aku tu nak blk kampung tp xde sape pn nak hantar... 

hmm kla tu je nk taip..nnt ada story lg br update k.. adiozzzzzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers