Isnin, 18 Jun 2012

sUrPriSe uNtuK eN. sUAmi eMpeNa bEfDaY bELIaU






hihi mule2 tayang gambar kek dl.. kek ni khas ku beli kan utk en. suami sempena birthday beliau pada 4 Jun aritu..moga en.suami akan pjg umo n dimurahkan rezeki selalu... mama n wardah sayang papa sgt2....

ok skang baru setat cite..hihi.. kek ni aku beli 3 ari lepas befday die..tu pn aku beli senyap2..konon nyer nk wat surprise la xnk gtau die.. puas aku dok pk cane nk bl kek ms die xde..sbb klu aku g mane2 mst die ada so nk beli sorok2 mmg x bole..kebetulan aku kne jaga exam kat area ampang n exam abis awl so dpt la aku lari jap beli kek ... alaa kek kecik je tp xpe jji ada kan.. terus bawa blk uma..mmg diam2 je x gtau die.. pastu aku dok mesej ngan en.suami nk ajak tgk wayang sbb da lm x tgk wayang tp bl cek2 cite sume x best..cancel.. aku sampai uma dl so sorok kek dlm peti ais.. tu adalah tempat paling strategik sbb jarang die nk selongkar peti ais melainkan nk minum air..hahahha

si kecik aku biarkan kat uma mak mertua dl..tgu petang br amik.. da x tau nk wat ape aku tdo dl..bangun2 je sedar en. suami da tdo kat sofa..ntah bl de blk pn aku x sedar..so aku senyap2 bangun g peti ais terus pasang lilin atas kek..jln senyap2 kat die pastu letak kek depan die..hahahah..yesss plan menjadi..panggil nama die dengan alunan suara yg aku rs kan paling merdu time tu hahaha.. die tersedar tgk2 kek da ada kat depan mate..terus die terkejut n tersenyum..hahahaha sebak la tu konon...cewahh!!!!

sori ye wardah, x dpt nk celebrite sekali sbb nnt mama takut awk nk mkn kek tu... x sesuai dgn awk lg sbb kek manis..mama pn x mkn kek tu hihihi... bg en.suami tiup lilin dl pastu suh die potong... aku mkn sikit jer die pn sama..pastu simpan dlm peti ais..dan sampai ke arini kek tu dok kat peti ais x terusik..hihihi..aku mmg kureng sikit klu manis2 ni tu sbb aku x mkn...ntah bl nk abis mkn pn x tau...

walaupun kecik kek ni tp kami x mampu nk abis kan hihiih
muke en.suami yg tgh mamai n di pakse tiup lilin.. hiihih
ni paling x thn aku tgk mentang2 la kek kecik so org kedai tu pn bg pisau yg kecik utk potong kek..

ok itu je.. so ape yg aku rancang dlm otak menjadi la gak.. cume thn ni xde adiah.. sori yer... budget lari.. tp bl ckp mcm tu kat en.suami die ckp die xnk adiah.. die da ada 2 adiah yg amat beharga iaitu aku n wardah... waaa touching u!!!!!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers