Khamis, 28 Jun 2012

cErItA UnTuK hArI iNi


kembali semula... arini ari ke 3 aku berbengkel..ok ar arini dpt setle kan kje ..tp xde la setle semua ada gak la bersambung esok ari..aktiviti aku arini n dak2 opis agak byk gak la..kitorang amik ms yg ada g melawat kat ladang Teh Boh, Ladang Strawberi, Cactus Point dan juga MARDI utk lihat pokok bunga.. hihihi byk kan tempat kitorang sempat berjalan...abis bjalan masing2 dok ngadu pening n sakit kepala..hahaha apesal pun x tau la..aku sampai2 je masuk bilik terus landing atas katil nk bg hilang ras sakit kepala..agakanyer terlebih mkn strawberi kot..hahahaha

malam lak kitorang dihidangkan dengan menu barbeque..ape lg mkn la sepuas2 nyer..aku turun lambat sikit tgk2 sume org da abis mkn...tgl la aku ngan Flora yg perabiskan sume makanan..dan org terakhir yg abis mkn adalah aku..huwawawa....kne la mkn slow2 baru la x rasa senak perut..( ayat kaber line ).. skang ni ngah tahan sakit kepala lak..mayb terlebih mkn kambing bakar kot..huhuuhu.. 
mesej en.suami gtau mkn kambing bakar terus die balas teringin nk mkn..bl dengar aku mkn kambing bkr terus terliur nk mkn..hahaha pandai je wat ayt yer en.suami ni.. 

k la sampai sini jer nk taip,, gambar akan menyusul kemudian k.. nnt korang tgk la sampai muntah sbb nyer dak2 ni ckp gambar aku jer yg byk dalam kamera dorang..hahaha..asal ada jer org nk snap gambar cepat2 aku lari g...komfirm meluat dorg tgk aku ...ade aku kesah???? tu la klu aku bawa kamera sendiri mst aku x interprem dlm kamera budak2 ni..degil xnk dengar ckp en.suami suh bawa kamera..beli mahal2 tp letak kat uma wat pe..huhuhu da kne bebel ngan en.suami.... k la nk layan tv..adiozzzz


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers