Isnin, 18 Jun 2012

bUrGeR aBAnG bURn


sebab yg membuatkan aku post gambar burger ni bl aku tgk jln2 cari mkn aritu.. da lama da episod psl burger ni tp baru kali ni dpt merasa.. tu pun 2x aku g terpakse patah blk dgn tgn kosong sbb ramai sgt yg beratur nk membeli nyer.. aku beli burger abg burn i kat taman dagang ampang.. baru blk kje nk g usyar2 tempat jaga exam skali tu tgk org xde so aku pn cepat2 suh en. suami parking moto n g oder ..hahaha giler excited x?
ye la nk gak merasa ape rs burger ni sampai org sanggup beratur panjang.. arge bole thn gak la ..aku pn x igt bp tp yg aku beli time tu amik yg simple je x smpai RM 10 utk 1 burger tu.. so aku oder 2 burger utk laki bini mkn,, ape yg wat kelainan kat burger ni sebab daging die yg tebaln di bakar atas api.. slalu org msk daging burger kat kuali burger kan.. tp kali ni x.. kalau nk oder burger ayam lak die x bakar tp die ckp aritu dorg goreng.. so oder je la..
hmm bl da mkn tu yg aku dpt rasa burger ni ok la..cume daging die tu tebal so  buat kan aku muak cepat..tp rs nyer daging burger ni diorang buat sendiri sbb aku tgk siap ada bawang dlm daging burger tu.. so ape lg..sape yg x pernah rs lg g la cari burger ni.. die byk pilihan tp kitorang amik yg simple je sbb takut x abis mkn..ye laa tangki masing2 kecik x muat nk letak byk2

ini ar upe burger abg burn.. x tau ape motif letak lidi kat burger tu
budak kecik ni pn sibuk je nk..tp x mkn pn sbb  petang tu die da mkn dl..so perut da kenyang.. sj je nk ngacau org 
biar kan die main sensorang sambil2 tu mak n apak nyer ngah melahap burger
alolololo ank mama cumil...
en. suami yg x pernah nk renggang gan air teh o nyer... 
ok ini la uper burger abg burn...daging yg tebal
sementara tu mama bg wardah main2 ngan pinggan die..hahahaha jht mama kan
hehehe ni die ngah main2 tau.. bkn mama suh die tutp muke x bg tgk kitorang mkn burger

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers