Jumaat, 8 Jun 2012

CeRiTA kOrEa yG mEnjAdI kEgIAaN aKu sEkaRaNG


skang ni kan tiap2 mlm pukul 10.25pm aku wajib dok depan tv n pegang remot..pastu tekan chanel 393 chanel ONE HD.. hihih aku giler dengan cerite korea skang ni..tambah2 lg cite MISS AHJUMMA..sgt menyentuh ati cite ni tp dlm menyentuh ati ada ep2 gak..sepanjang aku tgk cerite ni kan air mate aku mst nak mengalir sbb aku cube meletakkan diri aku pada watak heroin ni..
ibu tunggal yg bercerai dengan bekas laki nyer di sbb kam rakan die sendiri menggoda bekas suami dia n berkahwin....sgt kesian...apabila seorang suri rumah yg menghambakan diri utk kelurga n suami nye tp di balas dgn penceraian..dl dia seorang yg cantik tp lepas kahwin die seperti x terurus..tp bl dia da bercerai die mulai sedar n mula jadi cantik n mula bekerja..tp sepanjang dia bekerja bekas laki n isteri bekas laki die tu selalu jer kacau hidup dia..dan pada masa yg sama bos di tempat kerja dia mula jatuh cinta kat dia..
waaaa panjang lebar kan aku bercerita..nak cerita abis pun x bole sbb cerita ni belum abis lg..so jom kawan2 kite layan cerita korea ni... sangat best tau..cerita ni setiap ari isnin - jumaat..2 siaran berturut2 start kul 10.25 sampai 11.45
tp malam ni aku terpakse berperang ngan en.suami utk tgk cerita ni sbb semalam awal2 lg die da warning nak tgk piala euro..huh jgn harap!!!! hihihi... pegi ar kedai mamak kat bawah tu tgk..jgn ar kacau aku nk layan feel cerita korea ni... tp die cakap kat kedai mamak mesti ramai org x best..huwaaaaa camne ni...


sedikit sedutan dari  cerita MISS AHJUMMA




MISS AHJUMMA SETIAP ISNIN - JUMAAT DI ONE HD (393 )



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers