Jumaat, 11 Januari 2013

11.1.2013 = jumaat


salam jumaat semua..da hari jumaat da..hari yg ku tunggu2..eh..eh.. nape tbe2 lak excited nak tgu ari jumaat ni? hihihihi sbb nyer.......... sila tgk gambar di bawah yer.........


haaa itu la sbb nyer.. aku nak g holiday ngan family aku... jeles x??jeles x?? hahahaha jgn jeles ok...ini adalah holiday yg pertama utk tahun 2013... da lama rancang nk bercuti ni tau akhir nyer sampai gak hari yg di tunggu2 tu..aku sampai da termimpi2 tau punyer la excited...
cuti kat mane lak kali ni??? hihih dalam malaysia je..tu je yg mampu... tp percutian ni di taja oleh en.suami sbb die da janji nak belanja aku n cik wardah g bercuti... di ajak kitorang g bercuti kat..........


haaa lum bercuti da dpt tepek gambar helang ni.. hihhi thanks en.google kasi pinjam gambar jap.. haaa percutian kitorang kali ni kat Langkawi.. en.suami teringin sgt nak g bercuti kat sana..kate nye ie x pernah lg jejak kaki kat sana..aku ada la gak 2x jejak kaki kat sana ms sekolah n bekerja dl..so kali ni harap percutian ni adalah yg teristimewa sempena anniversary yg ke3 kitorang...

perjalanan di jangka malam ni.naik ape? naik kerete dari KL - Perlis..jgn di tanye knp x amik flight yer... puas dok pujuk en.suami suh naik flight je tp die xnk..die kate die larat je nak drive n jimat sikit die kate.. duit flight tu boleh buat shoping2 kat sana..ok x le bantah ckp suami nnt jadi isteri derhaka..hahahaha....di sebabkan die nak taja percutian ni so xnk la ckp lebih2... kalau aku yg taja mmg ikut suke ati aku je la..so percutian kitorang ni selama 4 hari 3 malam.. agak2 cukup x???

baju2 semua lum packing lg insyaalah balik kerja nnt baru nak packing.. si kecik tu xtau la kitorang nak g bercuti ke x..bl aku ckp kite nak g bercuti die mcm paham je tp tgk die x excited je..mama die je yg excited..hihihi...papa die pn sama gak excited cume x tunjuk jer... hotel n kenderaan kat sana da siap2 booking.. so harap semua nye berjalan lancar la...cume dalam otak ni dok terpikir je perlu ke x aku bawa stroller utk si kecik ni yer... takut ms nak jalan2 nnt die tidur lak..tp x jd masalah ke nak angkut masa naik jeti tu yer???? huhuhu

ok la nnt da balik bercuti aku update blog ni yer..doakan kitorang sefamily selamat pergi n selamat balik k..gerun gak bl pk en.suami nak drive malam2 dalam tempoh masa yg lama ni... 
last...last..... rasa2 kat pantai cenang nnt leh x aku n laki aku duduk mcm ni yer??? hihihi


k bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers