Rabu, 23 Januari 2013

family planning


hye da lunch ke? aku x lunch lg td ms lunch ada jualan kat bawah opis aku ni.punye la excited turun bawah konon nyer lpas tgk ape yg dijual nak g mkn..tup..tup..da kul 1.20 masih lg x bl mknan..n time tu mmg comfirm la makanan xde..da la cafe kat opis aku ni makanan dorang sume nyer segan2 je nak ada...so pendek cerite aku singgah mamak beli maggie cup je..tp sampai sekarang x buka2 gak maggie tu sbb ralat sangat ngadap pc..

ngah syok2 tgk pc tu kan aku ada terjumpa 1 perkara ni kat 1 page ni..rasa mcm nak kongsi kan kat cni lak..ala bkn ape pun..cume dia ada buat perkiraan n tanye ape maksud di sebalik perkiraan nyer tu..sekali ada member yg jawab maksud nyer lbh kurang mcm ni la....berapa bilangan anak n umo kite time tu... masa aku tgk tu terus tergerak nak buat perkiraan utk aku gak..kate org family planning..hihih menjadi ke idak tu x tau la...





so kat atas tu adalah tuan empunyer yg post kan..nak tgk x aku punye lak??? hihihi aku pun nak gak tunjuk kat korang...




haaa tu planning aku sendiri la tanpa pengetahuan en.suami..huwawawa.... kalau ikut kan 1st aku dapat anak pd umo 26 thn.. sekarang ni aku da 28...so makne nyer kene la buat persediaan utk anak kedua pulak utk tahun depan...hahahaha..memandang kan wardah tahun ni da 2 thn..so kalau tahun dpn die da 3 thn da kire ok sangat la tu kan..

so last anak yg bakal aku buat pada tahun 2026.. tp time tu umo aku da 41 thn..mcm x best la plak..so kene pilih la sama ada nak last beranak pada umo 38 thn atau 41 thn.. hihihi.... ishh balik ni nak kene discuss ngan en.suami ni..byk lg faktor yg kene amik kire..x leh suke2 je nak buat ank ni... ehh aku lupe lak nk letak umo en.suami.. hmmm kalau ikut kan umo en.suami 3 thn lbh tua dari aku so kalau nk buat anak yg ke5 tu umo die mst da 41 thn.. hihihihihi....

ok la benda ni saja2 je aku tepek kat sini..betul ke idak tu semua nyer kerja ALLAH..kite cume boleh merancang jer...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers