Selasa, 22 Januari 2013

wardah 1 thn 11 bln

Assalamualaikum..sedar x sedar rupe nyer arini da 22 hb Jan 2013 da kan.. makne nyer da nak sampai penghujung bln januari dah..cepat je masa berlalu..n sedar x sedar wardah da genap 1 thn 11 bln..lg sebulan je die nak berganjak ke 2 thn.. aku rasa mcm x sabar lak nak tunggu dia 2 tahun..hihihi
kalau ikut kan perancangan befday wardah utk 2 thn ni en.suami ckp x ya sambut mcm 1 thn aritu..kalau nak sambut pun buat utk kite2 aje..huhuhu x best nyer... aku kalau boleh nak gak la buat makan2 mcm befday wardah yg dl tu... tp da bos besar ckp mcm tu nk buat mcm ne kan.. tp dalam otak ni da ligat pk nk buat sesi fotoshot kat luar ngan si kecik la.. mst best kan..tgk kat sesetengah org tu die celebrite befday anak die siap buat fotoshot..cantik jer..

insyaallah kalau jadi buat la..tp nak kate tempah photographer tu xde la kot sbb kalau gtau en.suami comfirm kene bebel ngan die..mst die akan keluar ayat begini..... ape gune ada kamera besar gedabak tu kalau nk gune khidmat org luar gak.. huhuhuhu.... ye la hambe menurut perintah...
hadiah wardah???? hmmm kalau ikut kan da ada dalam otak ape nak d bagi ..xde la mahal mane pun biasa2 je la yg sesuai ngan umo n kehendak die..mak x mampu nak beli yg mahal2..ikut kemampuan aku je la...kalau dulu rancang nak bg die basikal tp masa 1 thn aritu ada gak bagi basikal kecik utk die..xde pun die usik.. hmm kali ni kene pk betul2 bkn ape aku nak barang yg aku bg nnt die akan gune...

perkembangan wardah sekarang makin meningkat..waaa sampai aku x terlayan la ngan perangai dia tu... da pandai ikut ape yg kite arah kan..1 yg aku tgk sekarang ni wardah da jadi peminat udang..kalau nampak je udang terus ckp nak mkn..semalam aku masak udang die je yg byk abis kan...bagi nasi xnk lak mkn tp bg udang laju je mulut tu buka...
byk lagi nak cerite pasal wardah ni tp aku lupe la ape die..hahahahaha ( mcm tu pun bole ke )
xpe la kalau aku igt aku gtau yer..harap wardah sihat n jadi anak yg baik, pintar n dengar cakap...mama sayang wardah sangat2....

Photo: Rajin ank mama pagi2 da tye nk mkn ape..pastu trus buat gaye nk msk
ni gambar terbaru wardah..ari sabtu aritu aku amik.. sibuk nak masak bg aku mkn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers