Selasa, 8 Januari 2013

Keputusan AJL 27


agak nyer da basi kot org dok cite pasal AJL27 tp aku nk cerite gak sbb arini baru aku berkesempatan nak bercerite.. 1st aku nk ucapkan tahniah kat penulis pencipta lagu Yuna n Aizat yg menyanyi kan lgu tersebut ms AJL.. 
lagu yg agak simple n persembahan yg santai..aku suke sangat..kalau nak ikutkan aku x ikut sgt perkembangan AJL ni tp sempat la layan beberapa lagu n lagu Yuna ni pn aku tgk gak..ms tgk persembahan Aizat time tu aku terus terpikat ngan persembahan die..rasa mcm santai je die nyanyi xde la nk menjerit2 n kuat2 suara tu masa nyanyi...masa nak tunggu keputusan keluar aku da tertidur sebenar nyer depan tv..tp macam mane tah boleh tersedar...sedar2 jer dengar pengacara tgh nak umumkan Juara AJL..terus aku amik cermin mata n pandang tv..hahahaha... pastu dengar dorang umumkan Terukir di Bintang Juara lagu utk AJL tahun 2012.... waaaaa rasa ep sgt sbb lagu yg aku suke menang...
kalau korang terlepas pandang korang leh tgk video klip lagu ni kat bawah yer..comel je tgk aizat ada kumis n bawa mug merah sambil nyanyi2...

lagi 1 yg menarik perhatian aku ttg AJL ni masa persembahan adira n hafiz lagu ombak rindu..bkn suke ape pun..suke bl turn Aaron aziz dtg jer.hahaha time tu ngah kusyuk tgk dpn tv pastu si kecik kacau..aku ckp xnk la kacau mama nk tgk aron aziz ni... en.suami dengar terus buat muke...hahaha jeles la tu...



last lagu tu kan Aaron dukung adira tau..waaaa free2 je dapat dukung ngan aron si adira tu..aku ckp kat en.suami...agak2 isteri aron jeles x??? hahahaha ke aku yg jeles??? huwawawa

ok meh sini kite bace sape pemenang2 masa AJL 27 aritu



1. Juara – Terukir Di Bintang (Yunalis Zarai)



2. Naib Juara – Idola (Azlan & The TypeWriter, ciptaan Audi Mok)



3. Tempat Ketiga – Ku Akui (ciptaan Ajai, nyanyian Hafiz)

4. Vokal Terbaik – Ku Akui (Hafiz)



5. Persembahan Terbaik – Teman Pengganti (Black & RJ)




ok jom sambung kerja.. bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers